Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 538 ggr
angeldust
2009-08-20 04:49
0

hjärtesorg...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack ni som har läst annonsen på blocket och tack til er som önska han lycka till .  Han är världen goaste och bästa iller men vem tycker inte så om sina djur?

De smärtar otroligt mycket att han behöver flytta men jag tänker nu bara till hans bästa, jag har inte den tiden till han och så e han ensam o han hatar och vara ensam, så varför inte ge han ett bättre hem med en riktig kompis?

Här om dan när jag kom hem hade han hittat in i toarullspaketet o dratt ut en rulle o dödat den så de låg papper över allt, först blev jag arg men sen kunde jag inte låta bli o skratta, alla rullar va helt förstörda men oj så kul han hade haft.. ler när jag tänker på de fortf..

Han är min ögonsten och vem som än tar han så önskar jag han lycka till.. Han e tuff liten skit men så mycke jag har skrattat åt han, han har charmat min famlij och mina vänner och människor som passerar förbi. Han har blivit fotoad av en äldre dam och har näsan alltid varit med mig. Ja t om på fester och annat livat.

Just nu skriver jag bara av mig så jag hoppas ja ska blir modig när han åker men de kommer o bli tyst, stilla och rent där hemma utan han.. Även tomt i sängen för han e den bästa sängkamrat som finns. Sover snällt den lilla stund då hyssen tagit slut, men gosar gärna när han busat klart.

Lilla orco du e mitt  gryn och kommer alltid och vara.

:) de låter som om han har gått bort :) Men sakna han kommer jag och göra. :)..

Tack för att jag fick lätta på trycket..

Faxlin
2009-08-20 13:38
0

Det är alltid jobbat att inse att man inte kan ha dem kvar. Fast kärleken till dem är högre än till en själv så man låterdem flytta ändå.

Hoppas du kan hålla kontakten med nya ägaren sedan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mandariiin
2009-08-21 01:57
0

åh, han är ju jätte fin! har kollat på annonsen flera gånger sen du la in den….