Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 211 ggr
emoflickan
0

Frodo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Frodo varit o blivit kastrerad. Han ligger i köket o tycker synd om sig själv ;) (och smaskar gurka)

Det hade gått bra hos veterinären *stolt* och såret ser otroligt bra ut, det kommer nog läka riktigt fort. Sen måste bara hormonerna försvinna oxo hehe, förhoppningsvis så inser han relativt snart att han faktiskt är av med bollarna :P

elinn
0

Stackars Frodo *hihi* Hoppas han börjar lukta godis snart igen och blir lite snällare mot övriga illerflocken där hemma =)

Själv har jag aldrig haft en okastrerad hane hemma så jag vet liksom inte riktigt vad det är ni gått igenom men lika glad för det är jag =)

emoflickan
0

elin haha, var glad för det du ;) njo han har verkligen luktat vidrigt nu heh, nästan värst av alla 5 tror jag. och dom andra har ju varit måttligt roande av hans påhopp. så nu blir det väl lugn o ro igen :)

UlrikaG
0

stackars liten, tänk vad synd det är om honom nu.

fyra st om kommer mobba honom sedan och ge igen, jisses….

Glad

emoflickan
0

haha ja albin blir nog inte nådig. han har varit så sur på frodo dom senaste dagarna! och verkligen varit ute efter att mucka gräl hehe. :) har fått sära på dom flera gånger ,så albin vill nog hämnas ;)