De här bilderna saknas
**Så de bilder vi saknar är:
Borgarns bilder på:
Damien och Gotlandsvalpen.
Sedan -eM-s bilde på:
Malolo
Sedan bilden på Lea.
**Jag måste skicka bilderna till tryckeriet senast i natt. Så nu är det bråttom.
Om bilderna inte kommer till mig senast ikväll klockan 20.00 då kommer vi välja ut andra bilder.
Så skicka dem i full storlek till:
faxlin@glocalnet.net
Mvh ÅsaF
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jeg vet ikke om bildene har kommet til deg, men hvis de ikke har det, så kan jeg godt sende deg et bilde eller to ;)

samma här, om du inte får tag i bilderna så kanske man kan bildra med något kort på Melwin? jag deltog ju i både sommar och hösttävlingen, om de är något av dem du saknar?
golf.ifokus.se
Kortet på Malolo är nu fixad. Hittade den i min dator efter artikeln om Malolo.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Som det är nu så saknar jag en bild som passar in i februari. Det innebär alltså:
En vinterbild.
Bilden måste vara med bra skärpa. Och med skärpan på rätt ställe. Lägg gärna in era förslag här. Så kollar jag på dem. Skicka även en i ominskad verion till mig så att jag har den om eran bild blir utvald.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jag vill hemskt gärna ha på en albino, silver eller en viltfärgad i snön. Men det måste vara en dunderbild. Dina var fona. Men vissa som var tillräckligt nära illern så var solen där och spökade.
Har du fler att visa mig?
Audiatur et altera pars
Ne tyvärr inte :(

Vilken fin bild Madde! Kanske låter dumt men frågar ändå. Nosen ser röd ut, är den kall eller är det bara något som kameran fått fnatt på?
ofta blir illrar med rosa nos ännu rödare om snoken när de blir kalla….stitch har ljus rosa nos men när han kommer ut på vintern blir den nästan röd ;)
hihi. jag tror det har med att han är i skuggan och göra. För så röd är inte nosen i vanliga fall. =)

#15 Ahaa okie va bra då vet jag det! Hade faktiskt ingen aning om det innan… Haha
#20: Den bilden gillar jag, lite ljusare så är den toppen. =))
fast ärligttalat så tror jag att #12 blir snyggast i en kalender :)

Oj, tur Madde att du hade den, har ju inte varit online så jag har helt glömt allt och inte sett något!
#33: Ja visst var det tur. =))) hihi Tur att jag inte hade slängt den bara.
Hur går det med kalendern har du fått tag i alla bilderna åsa?
Hoppas de går bra för dej iaf :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
puttar den här då jag är nyfiken. =)

Putta på ni. ;-)
Jag kommer få ett ex hem i brevlådan i morgon för att se vad jag tycker. ;-)
Om den godkänns så hinner de bli klara innan årskiftet i alla fall.
Så håll tummarna. Det var tydligen en bild han var tveksam över, men han var osäker på om den skulle vara så i alla fall. hihi
Inte lätt när det är nya djur man håller på med.
Så ni får vara nyfikna ett tag till, men jag får se den i morgon. ;-)
Audiatur et altera pars
#37 ÅÅ vad spännande.. hoppas bilden är ok så det kan gå till tryck så fort som möjligt :) ska bli spännande att få se resultatet
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
gick de med humla bilden?
ja då får vi vara nyfikna ett litet tag till. =( Jobbigt värre. hihi. =)

#39: Verkar så, han har inget sagt om den nya Humla bilden i alla fall :-)
Så jag håller tummarna. Ska bli roligt att se i morgon.
Audiatur et altera pars