Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 198 ggr
klarsferrets
0

Tack sarae

Tack sarae för en underbar dag vi hadde hos dig mycket gått att äta .

hoppas nu att detta blir en tradition hos dig för det är nu 2-dra året i rad som vi är hos dig .

och illrarna sover nu gått i sina sängar.

illernettan
0

OOOHHHH, vad jag blev avundsjuk nu!!!! Jag hade också velat vara därLedsen Jag hoppas och tror att det ni hade en bra dag och att det kommer upp lite bilder efterhand.Glad

Anette

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

cat-malou
0

Ja, både jag och dottern instämmer med #0. Tack Sarae, det var jättetrevligt och vi kommer säkert att komma på fler illerträffar framöver. Vi blev väl undersökta av katterna när vi kom hem kan jag ju upplysa om…Flört Synd bara att jag inte lyckades gömma Erik tillräckligt väl så att han kunde följt med oss hem….

Faxlin
0

Håller med Anette. OOOHHHH, vad avundsjuk jag blir. Jag ville också vara med ju. Gråter
Men jag kräver kort så jag åtminstone får självplåga mig med att se hur trevligt ni haft detFlört

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

#2 Erik är MIN!!Skrattande Men du är välkommen att låna honom på alla illerträffar framöver ifall du vill.

ang3lica
0

Ja, tack för en trevlig träff. Det var supermysigt. Hoppas som sagt att det blir tradition.. Glad

cat-malou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Ja du, jag får väl försöka hitta hans dubbelgångare nånstans i så fall…Fundersam Men det där med iller är ju en 10-årsplan för mig så jag lär ha god tid på mig så under tiden lånar jag jättegärna honom på träffarna!

#3 Några kort har jag så att du får plåga dig men vem som är vem på korten får nån annan berätta om…Flört

cat-malou
0

Detta är jag ganska säkert på var Fredriks Stitch

cat-malou
0

Vem???

cat-malou
0

Var det Sam den här killen hette??? En av mina favoriter för kvällen…

cat-malou
0

Famnen full fick jag…Skrattande

cat-malou
0

Ännu en full famn…

cat-malou
0

Vem???

cat-malou
0

Nej, hon har inte somnat det bara lyckades se så ut på fotografiet…Skrattande

cat-malou
0

Vacker trio…

elinn
0

Åh vad roligt att se en massa illrar, fina bilder =)

Önskar jag hade kunnat vara med…

cat-malou
0

Två snyggingar till…

cat-malou
0

Min dotter har tydligen missuppfattat och tror att illern är en katt på utställning…Oskyldig

cat-malou
0

Och så Sara som satt och matade fisken…Fundersam

cat-malou
0

Madde med rikkis snygga pandakille….

cat-malou
0

#15 Det kommer säkert ännu fler fina bilder senare… Lite roligt när man kommer hem efter en sån här träff och kommer på att det nästan inte är några människor med på bilderna…Oskyldig

TottsiGirl
0

ÅÅ va roligt att få se bilder!!

Säger som både #1 & #3 önskar oxå att ja hade kunnat vara på plats… Men jag får vänta tills nästa gång och njuta av bilderna så länge!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

hannis
0

Jag vil oxå säga tack till att Sara släpper in oss alla i sin mysiga rosa-röda lägenhet! Jätteskojjigt!

#8 Tror det är Prada

#12 Det är Busan

catgirl
0

Jag var nära igår på illerträffen att smuggla ner Rikki och den dära lila söta Kolan (jag är ju ett godismonster)Flört

Faxlin
0

Vilka fina bilder. Skojigt att se dem.
Men visst är det så att det oftast blir en massa illrar på korten. Undrar vart ägarna är :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

jätte fiiina bilder! och visst hade jag kul! stenkul! tack sarae för ännu en superkul dag =P och förresten, Suchi var ju faktiskt rätt gott

sarae
0

Tack till alla er som kom på träffen! Jätte kul att ha er här!

Och tack till Madde som kom å hjälpte till redan på fredagen..å tack till sofie å manne för att ni kom, å hade med er mumsiga snickerskakor! Och tack klartferets för de fiiina julklapparna! Tack Lina för den mysig filten! sååå söt!

Kul att du lagt ut bilder cat_malou! mina lär väl dröja som vanligt ;) 

#6 är rickie,

#7 är faktiskt min stitch!

#8 Prada

#9 mycket riktigt Sam

#14 stitch, sam arwen

UlrikaD
0

#10 och #11 Min Erik och Hannas Indra

#13 Min Snuffe, Hanna med Indra och Fredriks ihoprullade Stitch

#13 Min Snuffe till höger

Madde
0

Ja tack sara för att jag fick komma på fredagen. Utan lite tjat så tog jag tummen ur r***en och tog mig ner till göteborg helt ensam. hade ju tänkt stanna hemma då chrille fick jobba.

Men jag är riktigt glad att jag åkte. =) Fick ju smaka saras goda kakor. Gissa om jag var mätt efter 5 lussebullar, en pepparkaksmuffins och så 5 st andra kakor. Plus en massa julmust. =)

Lite kort kommer senare. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

TottsiGirl
0

#28 Dom korten ser jag som alltid framemot med stor förväntan :D alltid lika kul att få se bilder

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."