Lucy behöver nytt hem
Lucy är en kastrerad hona på 1 år. Hon är både försäkrad och vaccinerad. Bitfri och duktig på lådan!
Jag har insett att min underbara Lucy får vara ensam för mycket. Önskar att hon kan komma till ett hem där det finns djurvana och mycket kärlek. Lucy en är väldigt mysig tjej som gillar att bli kliad och sova i knät. Självklart har hon energi och gillar att busa. Hon är mycket enkel att ha och göra med och gillar att följa med på utflykter :D
All utrustning, sovbur, resebur, koppel, leksaker, kloklippare, matskålar etc. följer med.
Lucy finns i Karlstad, Värmland. Hon kommer att följa med till västkusten vecka 30 och några veckor framåt. Om du bor någonstans i närheten eller på vägen vore det väldigt smidigt för vår lilla tjej.

Önskar lilla tösabiten lycka till i att hitta ett bra och livslångt hem =)

Det hoppas jag också!!!! :)

aww så fin hon är, finns hon kvar tar jag henne mer än gärna!

Hon finns kvar, skicka gärna ett pm och berätta lite mer om dig osv. :)
men så go hon e,, tragiskt att det blir så här, hoppas hon finner ett varaktigt hem…

oj är ny här så vet tyvärr ej hur man skickar ett pm här än *rodnar*
Men du har inte annars en mail?
Så bilden på Lucy när hon var bebis man smälte ju helt=)
#6, om du trycker på ts nick namn så står det på hennes profil , inte lätt alla ggr när man e ny… lycka till.

tack för hjälpen..=)
#8, vassgo, hoppas du kan skicka pm nu annars får du hojta igen..

bilden är tagen för några veckor sedan, hon är en liten söt tös! :)

fins lucy kvar än?
mvh Fillan & Noomi

är jag helt förvirrad, eller har Lucy redan hittat ett nytt hem? tyckte jag läste en tråd om att någon precis har fått hem Lucy… så då kan väl tråden låsas om den inte är aktuell längre?
Finns hon kvar så vet jag en tjej som söker sig en iller =)

Hej!
Jo, det stämmer, Lucy har fått nytt hem hos mig och min iller Whippy, men jag har velat lite eftersom jag inte har fått illrarna att gå ihop så bra, för ägaren har varit beredd att ta tillbaka henne om det inte skulle funka.
Men efter tipsen på tråden jag skrev, så verkar det som att det tar tid, så jag försöker vidare med dem! Lucy är verkligen en helt underbar iller å gillar henne redan mycket!
#14: Okej, jamen vad bra att hon har fått ett hem då så får jag önska dig lycka till & hoppas det kommer funka för dig! =)
Om det absolut inte skulle göra det så hör gärna av dig dig.

jaa lycka till med lucy och hoppas hon och whippy kommer bli vänner snarast :D men som sagt det tar tid..
låser tråden nu iom att hon är omplacerad.
Om nu Lucy måste flytta senare för att det inte går att få dem sams, så startar ni bara en ny tråd så slipper man bli förvirrade :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.