Carnivor Spetsnos (F.d. Göran ;)
Jag hoppas att Annica inte har något emot namnbytet :) Vi har nog lite olika smak vad gäller namn ;)
Carnivor kändes som ett passande namn (Jag drömde om en iller i natt som hette det, så.. x) Men sen blev det Spetsnos jag började kalla honom, tyckte vl att nose var spetsigare än väntat :P Så Han fick ett för och ett efternamn :P
Han är himla söt! Riktigt go liten kille! Räknade med ett par nafs i och med att det var en ny person som kom och så men ingenting alls utan han var hur lugn o fin som helst. :D Har inte bitit i tårna heller för den delen, men nafsat lite i byxbenet 
Hittils har han gått på lådan två gånger och utanför två ;) Men allt är ju nytt och så så det är väl ganska väntat :P
Och han springer omkring och kollar allt och leker och är helt enkelt jättesöt! Han har redan badat i vattenskålen och grävt i blomkrukan på balkonen xD
Sen hoppar han liksom lite upp mot benen och ställer sig och tittar på mig.. jag gissar att det är uppmärksamhets/lek beteende? :) Han verkar i lla fall väldigt nöjd om jag antingen plockar upp honom eller börja leka med honom :P Och så följer han efter och vill vara med :)
Det känns riktigt rätt det här!
(En bild på busen :P Den lilla lådan jag satte upp och ner och gjorde hål i var visst omtyckt! ;) )
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#3 Tack :D
vilket litet charmtroll!! 
#6 Verkligen!
Grattis :-) Hoppas att allting fortsätter att gå bra!
Vilken söting du fått tag på!
Angående beteendet att han lixom hoppar upp mot ditt ben betyder precis som du tror att han vill dig något. Kan vara plocka upp mig, lek med mig, ge mig en godis osv.
Mina gör så mest när vi är ute och går och de vill åka snålskjuts. Dock har jag haft honor som klättrat uppför benet på mig. 
Sara
Hej min pussgurka,,,, ja han e så jädrans söt så de finns inte hahaha.
o den första bilden var ju helt perfekt att förstora o sätta upp, har god lust att hämta honom när han tittar upp så där.
Tror jag blivit nyförälskad… 
Så söt han är. =) Vad bra att det gick bra med resa hem och att det fungerar nu i erat hem. =) Ser fram emot fler bilder på honom.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag får gratulera till den nya familjemedlemmen. Han är så vacker så det är kidnappningsvarning
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Gud så söt han är! :)
Grattis till den nya familjemedlemmen hoppas allt kommer gå bra! :)
Grattis grattis till allt med din nya vän och erat nya liv :)
Tack allihopa! :P
Carnivor håller just på att sätta i sig DVDn ''Black Beauty''..hm..
Finns det nåt man kan ge dom för tänderna? Han får ju torrfoder och så men det verkar klia lite i munnen på honom :P
Btw, det borse inte heta ''curiosity killed the cat'' utan ''curiosity killed the ferret''..hur överlever dom egentigen? :O Dammsugare : Den kan jag leka med! … Golvmopp: WHEEEEE! *bita* (är glad att man har giftfritt ''skurmedel'')*jaga* … Öppet skåp: *reeeeeejs in* .. Byxben: Jaa, leks- nä just det, fick jag ju inte.. :P
Fast det är väl det som är så speciellt :P
Ge honom en kycklingvinge (eller ½) nyttig mat och bra tuggträning och tandrengöring för tänderna.
Bogey får alltid mint ½ kycklingvinge (en hel om han är riktigt sugen på kyckling) per dag som sen kompletteras med lite olika inälvsmat beroende på dag, samt att torrfoder alltid står framme.
Just ja, kycklingvinge.. det visste jag ju om jag tänkt lite till.. :)
For en utrolig nydelig gutt. Smelt.
Gratulerer så mye. Morsomt at det fungerer så fint fra starten av.
#20 Tack :) Ja, allt går bra hittils! :D