Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 775 ggr
PatrikF
0

Rullstol för illrar

Hittade en gör-det-själv rullstol på en av mina favorit nörd sidor Instructables.com

Aviendha
0

Tja, om vi inte redan visste så kan vi nu konstatera tt ALLT finns på internet! ;) Den verkar ju rätt genomtänkt och välgjord, men jag vette tusan jag.. Jag hade nog avlivat innan mitt djur inte kunde gå..

Zabbio
0

Tja, finns ju för hundar o katter :P

Man kan ju se hur eprimerade djuren blir också.. har träffat en hund utan framben som fick ha rullstol men han var lika glad för det :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

NinaogRaKKerUngene
0

Dyr har den fordelen at de får dø av barmhjertighet. Ville også avlivet før det gikk så langt.

Saga85
0

En käck sak för ett djur som bara skulle behöva det under en kort period. Men skulle det varit en permanent sak hade jag hellre avlivat mitt djur.

Qviq
0

Tänker mig tanken att se en iller dansa och poppra runt i den där:P

"Chaos is a friend of mine."

Loveferrets
0

Tror inte illern hade mått så värst bra om den suttit i en rullstol, dom måste aktiveras för att må så bra som möjligt. Så håller med inlägg 1 i detta fall.

sotlynx
0

#1 Har du bytt namn??

Aviendha
0

#7 Nope, vad jag vet har jag hetat Aviendha sedan start. Kanske menade du #0?

PatrikF
0

#8 Tror softlynx menade mig. Ja jag har blivit värd för en dykning iFokus och dom tyckte att man skulle ha ett vanligt namn så jag bytte.

sotlynx
0

"Softlynx"? Soft! Skrattande

PatrikF
0

Hahaha, Ja du är ju en soft tjej ;) Sotlynx ska det ju vara såklart Skäms