Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 208 ggr
Theres
0

hagsätra zoo?

någon som brukar beställa därifrån?

Vad brukar frakten bli? den står ju inte med…

golf.ifokus.se

elinn
0

Jag har aldrig beställt därifrån så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men hoppas någon annan kan svara =)

JohannaR
0

Jag har beställt där flera gånger. Frakten beror på hur mycket du handlar (vikten), de går efter postens portotabell för paket tror jag. Brukar bli billigare att betala in i förskott, då man slipper postförskottsavgiften. Men ring och fråga dem innan du beställer tycker jag, de är supertrevliga att prata med, har aldrig haft något problem!

JuliaFin
0

jag har aldrig beställt där tyvärr

med vänliga hälsningar

-julia

Faxlin
0

Jag har inte heller beställt där, men de har mycket bra saker där.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Jag beställde en sele därifrån rätt nyligen och eftersom jag betalade i förskott behövde jag bara betala 5,50:- för ett frimärke! Toppen

Theres
0

yeay, jag har blivit tvingad av mamma att köpa Smellin good :P

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

hälsa henne att melwin kommer lukta MKT mindre nu efter kastreringen..

Faxlin
0

#6: Hälsa mamma att han kommer smelling good utan medel om ett par veckor.
Att hålla på med olika sprayer tycker jag bara är onödigt. Och illrarna vill lukta iller faktiskt. Så risken finns att de försöker överlukta (haha, vilken formulering, hoppas ni förstår vad jag menar ändå) det medel man har på dem. Och således luktar ännu värre.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

Jag har smelling good och kan lova dig att det inte varar länge. Dessutom luktar det ganska stark och jag tycker nog iller luktar bättre än det..

Theres
0

Ja, men frågan är vad mamma tycker…och pappa, å Basse å Bella, de verkar tycka att toaletten luktar godare än Melwin =/ (Kan upplysa er om att det är fel på vårt ena fläktsystem på en toalett så det luktar skitäckligt)

golf.ifokus.se