Brådis!
Hejsan jag har fått hjärnsläpp och glömt att beställa illerfoder och behöver de snarast.
Finns de något alternativt foder man kan använda till jag har fått hem mitt nya!. Som man kan köpa i vanlig butik eller i djurbutik?
Mvh Illern Sture!
djuraffär- hills kitten, royal canin kitten, eukanuba kitten eller orijen.
Alla är kattfoder!
Det enda illerfoder som brukas säljas i djuraffär som är bättre eller likvärdigt med fodrena här över är ANF.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tack så jätte mycket!=)
Var någonstans bor ni?
Bli inte rätt om illern blir lite dåligt i magen om den får genomgå ett snabbt foderbyte det är inte ovanligt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Exakt, vart bor ni och vilket foder brukar illern äta? Kanske finns det någon i din närhet som har fodret åt dig så det räcker tills det nya kommer hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Som ovan frågat, vilket foder är han van vid ? Bor du i skåne kan Simon nog dela med sig av sitt, han får Vitalin.

Han äter just nu Vitalin och han bor i växjö!.
Uppskattar er hjälp=).
¤6, de var en bit ifrån oss alltså, men de måste finnas nån i närheten av dig som oxå ger vitalin tycker man.
Puffar upp tråden till dig PUUUUUUUUUFF hehe.
kattmaten hills/royal cane kitten fungerar riktigt bra det med. bra alternativ när man inte får tag på annat.
Men bäst vore ju om någon i närheten har lite till överst
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.