Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 670 ggr
Sara
0

Vissa illrar är smarta, andra mindre smarta..

Det här med trix är trixigt…

Har ställt upp 3 tomflaskor med vatten på golvet och min idé är att illrarna ska gå slalom och få godis när de kommer fram till mig.

Bus och Norpan är otroligt lättlärda och har nog fattat iaf halva poängen redan efter en stunds träning ikväll.

Men så har vi ju de andra då… Funny har jag inte provat med men det verkar som om Melker har fått stor kropp men liten hjärna. Lite grann som Nalle Phu.

Istället för att gå slalom så letar han febrilt efter godisen runt om sig, för att sedan sätta sig på bakbenen och se söt ut.

Amy.. Hmm.. Hon tittar på mig lite frågande, vem, var, hur, mig?

Skrattande

Sara

LinaN
0

haha! det får du filma! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Aviendha
0

Du har en utmaning framför dig mao. Jag vill se dem gå på rad, sedan går halva gruppen höger första, och andra gruppen vänster första så de korsar varandra i slalombanan medan en står och sötar sig :P

Loveferrets
0

hehehehe…

NinaogRaKKerUngene
0

Deretter kan de gå samme ruta baklengs…

elinn
0

Ja, det är väl som med vilket djur som helst, (och människan med för den delen), vi är alla olika begåvade.

Låter som du har en riktig utmaning framför dig Sara. Säger som #1, det få du filma och visa oss sen =)

Lycka till med träningen!

Faxlin
0

Men visst är det underbart när man jobbar på att lära dem nya saker och man inser att vissa inte direkt är lämpade för den sortens träning. Att bara se helt enkelt att de är olika individer :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars