O.T Julklappstips..
Då jag alltid är i sista minuten har jag endast köpt två julklappar.. hmm.. har en hel drös kvar.. *panik* Så jag skulle gärna vilja få lite bra idèer till stora som små.. Men allra svårast är det nog att komma på vad jag ska köpa till min sambo.. så snälla ni, har ni några bra tips.. så dela gärna med er! 

Jag har samma problem själv nämligen. Men nu har jag änteligen kommit på att jag ska köpa nå spel av nå slag till svärmor och svärfar.
Jag har heller ingen aning vad jag ska köpa till min pojkvän men börjar fundera på ett bälte eftersom han ska sno mitt hela tiden..hihi-
Men hur gammla är barnen och vad har de för kön??
Kanske kan vara lite lättare att komma med förslag då.
Jag skulle vilja tipsa om Lush i gbg eller www.lush.se! De har jättebra naturliga skönhetsprodukter som passar både till killar och tjejer. de har även färdiga paket att köpa om fantasin tryter. Helt underbara produkter!
Annars tycker jag att te är en rätt bra present! man kan ju köpa en burk med något gott exotiskt grönt eller rött te, en fin mugg och en rolig te-kula t.ex!
Presentkort funkar också om det är panik, eller prenumeration på en kul tidning! Typ, Nemi, eller något som personen man ska ge till är intresserad av.
ja lush e underbart! älskar deras produkter! särskilt en ansiktsskrubb baserat på vodka, lime å havssalt ;) kanon för problem hy! sedan har de en underbar "skrubbtvål" som heter Buffy…var ju bara tvungen att köpa den :)

för alla lata människor, som mig :P orkade inte öppna ett nytt fönster :P
golf.ifokus.se