Iller träff gotland
Försöker flörta till mig en kanin bur eller annat att låna tills jag ska hemåt gotland runt V32.
Hittar jag nån som kan låna mig nått mina illrar kan bo i under de få timmar mina föräldrar troligen är i stan så kan jag ta med mina.
Får inte ha dom löst överhuvudtaget i huset igen. Var lite dålig att städa sist och mamma är rädd att Ayela rymmer en gång till.
Men det ska inte stoppa mig från att hitta kryphål :-D
De är ändå på stugan nästan hela sommaren med dusch och mat påfyllning under kortare studer i stan.
jag kommer förhoppningsvis jobba på minigolfen vid snäck som alltid. Men det vore jätte kul om vi kanske kunde styra upp en illerträff i gravarna.
Alternativ 2. grillning med iller vid mina föräldrars hus mot att de är på stugan.
Intressant under v32 ?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Låter kul.
Ska bli intressant att se vilken vecka ni gotlänningar bestämmer er för. Vi funderar på en tripp till ön men vi har inte riktigt bestämt oss för när det blir ännu. Förmodligen 1 eller ett par veckor tidigare än v32 eftersom v32 är min sista semestervecka.
Är det så att det sammanfaller så dyker vi nog upp.

jag har en kanin bur (utebur) som mina bodde i på nätterna. Det är visserligen ingen galler i botten så du måste ha buren stående på något asfalt.
eller dina kanske är inte lika besatta i att gräva =P
Men du kan få den om du vill. =)
#2 vore helt underbart!
Hej!
Vi funderar på att åka till ön just den veckan. Hojta till ifall ni ordnar en träff!
//Pernilla
Jag blir till gotland runt v 32. har illervalpar som måste växa till sig innan vi åker.

#5 Har du fått valpar?

#5 Va? Blev det valpar ändå????
en träff vore skoj, var ett tag sedan vi hade en sådan på ön. skulle vara intresserad av en träff men vet inte riktigt om jag gått tillbaka till jobbet då o hur jag jobbar eller om ja måste rehabliteras mer…så jag kan i dagsläget inte säga om jag kan delta eller ej.
#5 Nej det blir inge kull på Milly i år. Vet inte om jag vågar något senare heller. Hon skrämde mig rätt rejält.
Blev vänn med en kille i Ludvika som har en pastell grabb. Så Pixel dejtade Aeyla.
Blev 7 födda varav en död. De är ca 2 veckor nu.
Vill gärna att de är bra mycket äldre innan de ev följer med till gotland. Vore kul att ha med hela gänget. Men funderar om inte Andreas skulle kunna orka en helg så jag får lite semester. Eller om jag tar med han och pixel till gotland också.

Ååååh vilken mullig liten cocktailkorv =))
Lycka till med valpisarna!!!
Ska vi ha någon träff?.. jag tog bara med mig Milly så hon med får lite semester och kan lugna ned sig. Fixade en så bra djurvakt som bor hemma hos mig.
Men en iller träff?. hur många personer är det på ön som är intresserad?
Vädret är iaf jätte fint. Kanske lite väl varmt istället.
Dag?
Plats?
Tid?
Vi har precis åkt från ön men och Baltazar har skabb så vi hade ändå inte kunnat träffas :(
Kanske nästa år!
Jepps.. vi är alltid nere vecka 32 :-)