Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1120 ggr
Lillefot84
2009-08-03 12:11
0

Omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har min lilla iller Malte på snart 5 månader och jag vill bara hans bästa. Jag känner att jag inte kan ge honom det nu så det är med STOR sorg i mitt hjärta som jag nu vill hitta ett nytt permanent hem åt honom, där han kommer att bli älskad och få stanna kvar,helst där han kommer att få andra kompisar att leka med.

Malte är som sagt inte så gammal så han är väldigt busig av sig,han har inte träffat andra illrar så jag vet inte hur det fungerar men tror inte att det skulle vara några problem.

Vid intresse så hör gärna av er

TottsiGirl
2009-08-03 13:07
0

Var i Sverige finns han? Är han chippas, försäkrad och vaccinerad kan också vara bra information att få med i texten.

Håller tummarna att du hittar ett bra hem till Malte.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Lillefot84
2009-08-03 13:14
0

Malte finns nere i norra Skåne. Han är både chippmärkt,vaccinerad och försäkrad

Loveferrets
2009-08-03 13:19
0

Hoppas han finner ett varaktigt och tryggt hem.

ferretgirl
2009-08-03 13:27
0

Hade jag inte haft illerstopp här hemma, så hade jag gärna tagit hand om honom då jag bor i HBG själv. Men jag har lovat mig själv att så länge min gammligar lever så kommer det inte in fler illrar, dom 3 äldsta jag har här hemma är Tiffanie och Tilly som blir 6 år imorgon och Kahn som blev 5 år i april. Så när jag nästa gång köper ny/a illrar blir först när dom inte finns mer, vilket jag hoppas ska dröja några år till iallafall. Men jag hoppas att du hittar ett varktigt hem till honom snart, för det är han värd.

Lillefot84
2009-08-06 17:27
0

Ville bara säga att det har ordnat sig för lilla Malte = )

Loveferrets
2009-08-06 17:28
0

Så roligt,,hoppas han ska trivas.