Tråkigt på semestern.......
Idag lämnade Klumpen oss……
Han vart dålig och vi åkte in till Växjö djurklinik för att kolla upp honom, han var slö och uttorkad så vi gissade att det kunde vara uttorkning för att det varit varmt. Men det var värre än så. Uttorkningen var bara en bieffekt, han hade högt antal vita blodkroppar och blodbrist. Han fick dropp, antibiotika och kortison…men det var försent…han fick somna i mina armar 
Men mitt i allt elände så kan jag rekomendera Växjö djurklinik, mycket bra bemötande!
Amor vincit omnia
Men fy så hemskt, beklagar sorgen, Jättesöt var han, (kramar om)
Beklagar sorgen =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Beklagar sorgen! 
Sara

Åh nej, beklagar verkligen. Goa Klumpen!

Beklagar :(
// Amanda
Tack så mycket allihopa. Inte direkt vad man vill ska hända på semestern….
Amor vincit omnia
Beklager tapet og føler med dere 

beklagar sorgen 

beklagar sorgen :o(
Nej fy, det var ingen trevlig semesterhändelse
Beklagar sorgen över den fina grabben!
_No way! Yes way!

Usch vad hemskt, beklagar verkligen!
Måste vara ful och okänslig och fråga om det blir obduktion eller om du har någon missttanke om orsaken till blodbristen? Sitter ju med släkt här hemma.

beklagar

Beklagar sorgen Veronica
#11 Jag tar inte illa upp för att du frågar, helt naturligt när man har släkt. Nej, ingen obduktion blir det, hade inte hjärta att lämna honom…. Det veterinären misstänkte var antingen en kraftig infektion eller en sjukdom som angrep kroppens egna röda blodkroppar då det fanns mycket upplösta röda blodkroppar i blodet (kommer dock inte ihåg vad den hette, var inte rätt situation att komma ihåg saker) men att denna var väldigt ovanlig, men kunde "aktiveras" genom en infektion. Hon kände igenom honom noga och hittade inga konstigheter så jag hoppas och tror att det var en infektion. Jag har ju sassa som är dotter till honom så jag kommer att hålla stenhård koll på henne, kanske tom kommer att ta ett blodprov på henne för att se så hon inte är drabbad. Måste nog ta reda på vad den hette….suck….
Hoppas att du kan nöja dig med denna info då Klumpen redan är nergrävd i en skogsdunge utanför High Chaparall….
Amor vincit omnia

#14 Ok, om du får reda på vad det heter får du gärna hojta. Tack för information och beklagar än en gång.
Många styrkekramar till dig.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Beklagar sorgen Veronica. Men jag håller med dig om att Växjö djurklinik har ett väldigt bra bemötande. Vi gick alltid dit med busarna när vi bodde där.

Du vet att jag beklagar din sorg så otroligt mycket vännen. Kramar i massor.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars