hejsan OT
hejsan alla de var väldigt länge sen .. jag har inte varit på denna sida och många andra för jag har haft fullt upp.. nyligen fått reda på att jag har en bulle i ugnen och mycke mera .. men hoppas att ska kunna gå in hära offtare även fast vi inte har någon iller kvar

Grattis i förskott=D

Grattis, du vet att du alltid är välkommen hit och gosa iller :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tack alla .. å tack åsa de värmer .. men just nu har vi inge pengar så vi kan inte komma någon vart .. kan inte du komma hit som du har lovat i hundra år snart :P
Någon kanske har en illerträff i Gävle som du kan åka till :) Hofors ligger väll nära Gävle? Grattis till graviditeten :)

6 mil eller nått
Varför inte en illerträff i Hofors? Dima bor ju där också med sina pälsar, och det är inte så långt att åka vare sig från Gävle eller Falun :-)
Villhailler och Dima kanske kan snacka ihop sig. Är man 2 så är det både roligare och lättare att få till nått än om man ska göra det själv.

#3: Jodå jag skaaaa. Men det är ju alltid något som kommer ivägen. Svårt när man inte har eget körkort så man kan åka dit man vill liksom. Är beroende på att sambon kan skjutsa. Och nu har han lagat skoter, åkt skoter och ja nu är det skruva bil som gäller. Så det är liksom alltid något som är i vägen.
Men jag ska till Hofors. Nu har jag ju två bebisar där och hälsa på också så det är liksom inte mer än rätt att jag pallrar mig dit :-)
Audiatur et altera pars
Visste ej att Diana bodde där, men då kanske hofors är smartare eftersom det ligger mellan dom två områdena?

hehe trevligt .. men ska se om man kan koka ihop något men denna månad går inte har skola å kurser att tänka på tyvär :(
Får väll planera det till sportlovet? eller har man sportlov när man går i högre klasser

på komvux ja … ja då har man sport lov .. precis som gymnasier..
Okej hade jag ingen aning om ^^ jag får inget sportlov från jobbet, orättvist det där..

hehe men de är ju jobb då är du ju vuxen .. är man inte de över 40 eller :P och pantionär när man är 46 eller har jag fått de om bakfoten hahaha ,, nä ja skoja med er
Stackars alla arbetslösa och sjukskrivna då som ej är vuxna ^^ sorry kunde inte låta bli lät så dumt ^^

hehe

TJOOOOOHHOOOO EN träff vore på sin plats! skoj skoj.. vi kan vara hos mej allihopa sen när det blir av! Vi kan väl vänta denna månad ut å se om jag fortfarande lever, kanske springer in i väggen väldigt fort! Det är lite mycke å göra just nu!!=) Men det blir ju kanon! Då utövar vi kompistryck på Åsa så hon kan göra en tatuering nån gång!!!;)
#15 Grattis till den lilla bebben å!!! Är valpen kvar?

Japp tycker definitivt att Åsa ska ha en tatto =)
Och missa när hon gör den går ju inte så jag kommer på träffen hehe =)

#16: Du måste vara rädd om dig. Det har jag ju sagt till dig. Försök att inte stressa ihjäl nu när du öppnat studion. haha, utöva kompistryck. Jag vill ju men törs inte. 
#17: mohahaha, trodde du allvarligt att jag skulle ha någon som får se mig bryta ihop, svimma och grina på samma gång? Skulle inte tro det. Det räcker om Diana får se det tycker jag. Om jag nu någon gång törs. ;-)
Men träffen ska du helt klart komma på tycker jag. Så kan jag få lifta med dig dessutom. hihihi
Audiatur et altera pars

#16har inge djur alls
du kan få göra en gratis tatto på mig hehe .. bara för att jag är så snäll *flirt**flirt*

#19 ja det är klart jag kan!! Gratis inga problem, men då måste du komma i morrn å göra den! Ja just ja, jag tatuerar ju inte gravida!=) ha ha.. skoja lite! neru du lär få betala som alla andra, jag får ingen lön för att vara snäll!!! Tyvärr!!
Men en iller.ifokus rabatt utlovas till alla myskluktande skummisar som kommer in i studion!!!
+20%… 
#20 hur mycket kostar själva "tingnings" tiden?

#21 menar du bokningsavgift så kostar det inget…=)

de är min sorg att säga att jag har fått missfall :(

Men gumman då. Jag vet hur hårt ni försökt. Och hur glada ni var. Sänder massor med kramar till er båda.
Audiatur et altera pars

tack #24 . de behövs

vet inte vad jag ska göra .. har inget att ta hand om nu .. :(

ja döör snart … drar håret av mig
sånt där kan ta tid tyvärr :/

bara om jag hadde nått att pyssla om så hadde ja annat att tänka på :(
Ja det är svårt ibland, jag brukar diska eller spela dator spel när jag vill koppla bort.

diska gör ja varige dag :P .. uch skolan börgar snart oxå blää. har två timmar matte ..

Förstår så väl att det är jobbigt. Behöver du prata så vet du vart jag finns.
Audiatur et altera pars

tack åsa … min älskade stora sysster

hej ja är tillbaka … hur är de med er alla