Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 571 ggr
mandariiin
0

Träff i Sthlm, intresse?

Blir så ledsen när det anordnas träffar lite här och var, och varenda gång är jag uppbokad med jobb eller annat. Så nu  tänkte jag ta saken i egna händer och försöka få ihop något som även kan passa mej och mitt schema. Glad

Dagarna att välja på är då

söndagen den 14/6

söndagen den 28/6

lördagen 18/7

Tänkte att tiden skulle vara kl 15:00, oavsett dag. (lite sovmorgon är aldrig fel. hehe)

Stället tänkte jag mej att Lötsjön, i Sundbyberg/Duvbo kund evara perfekt. Mycket grönområde och bra möjlighet att kunan ställa upp en hage för att låta illrar springa i eller liknande.

Jag kan säkert fixa ihop lite bak så man kan bjud apå lite bullar beroendes på hur många vi blir.

Finns det något intresse för att få ihop detta?

Känner själv att det skulle kunna vara väldigt kul, då det finns många illerägare i Sthlms området.

Skrattande

Att ta sej till Lötsjön tar ca 20min från T-centralen om man åker kommunalt. Först pendeltåg till Sundbyberg (ca 8 min), sen buss därifrån till hållplats Lötsjön (ca8min).
Tar ungefär samma tid att åka med bil.

fladdermus
0

Jag skulle jättegärna vilja dyka upp! :)
Vet tyvärr inte vilka veckor jag kommer vara hemma och inte under sommaren då jag ofta åker lite fram och tillbaka mellan stockholm och umeå, men är jag hemma så tar jag med Mly och kommer förbi :)

mandariiin
0

är det du som tog omplaceringen Mly från sthlm? *nyfiken*

fladdermus
0

Nä, det är jag som omplacerade om henne. Var och gjorde finfina naglar hos er också :)
Tyvärr funkade de inte i Mlys nya hem, då hon och illern som redan bodde där inte kom överens. Så nu ska jag hämta hem henne igen till veckan. Kul att du kommer ihåg min lilla tjej :) Stackarn har fått flyttat runt alldeles för mycket..

mandariiin
0

haha, nu var jag förvirrad :P

kom inte alls ihåg att du hette fladdermus här, men jag kommer mycket väl ihåg dej och Mly :)

synd att det inte funkade där borta! men då är du iller ägare snart igen. ;) har du plats/tid där hemma nu för att ha iller igen? inte ska hon väl behöva flytta igen?

mandariiin
0

putt

kent
0

vi kan den 14/6 iallefall dom andra dage vet jag inte än.

mandariiin
0

jo, jag tror oxå att den 14/6 blir bäst.

Noomihjertafillan
0

du får fixa några mer träffar så jag och min iller kan komma =)

mandariiin
0

satt och försökte få ihop något igår, och började leta datum i kalendern faktist. jag återkommer snart med en ny tråd, med nya datum förslag :)

[Nininosen]
0

Jag vill jätte gärna träffas, jag bor ju i sundyberg.

mandariiin
0

#10 gör du? jag med :) vart i sumpan?

[Nininosen]
0

I rissne och du?

mandariiin
0

3 min från sundbyberg centrum. :) jätte kul med mer iller folk i närheten :)