jag är galen :(
om det finns något på djur som jag älskar att pilla på så är det öron…och pungkulor 
Melwin har absolut inget emot det, men han ska kastreras imon, och…han har ju inte ens haft dem framma så länge så jag har fått nog än.
Jag har tagit säkert 10 kort på dem nu…fy fan vad jag är sjuk i huvvet, jag kommer sakna dem mer än han.
golf.ifokus.se

Öööhm?

okej.. wierd..
hmm….tja efter imorgon får du nog skaffa dig en ny hobby ;)

jag har ju fortfarande kvar min besatthet av att stoppa fingrarna i munnen på honom :P
golf.ifokus.se

haha…intressant hobby:P undrar va du gör me bilderna:O:P

nån som vill se lite illerporr? ;) HAHAH
golf.ifokus.se
Visa inte sånt för stitch för gudskull! då blir han skogstokig här hemma!
varför skulle stitch bli tokig av porrbilder på illerhanar? 

för han är lite bög? :P
Melwin är nog det iallafall :P
golf.ifokus.se

Jag som trodde att jag var knepig med min besatthet att pilla i illeröron, men…….du vinner helt klart!!!!!!!

illeröron är dock inte lika mysiga att pilla på som kattöron… men råttor slår allt, både svansen och öronen är gosiga att naffsa på (ja, med munnen) hmmm, nån som kan nummret till ett bra psykhem? 
golf.ifokus.se

Men ärligt talat. Hur skulle ni tycka att det var om eran mamma, pappa eller pojkvän/flickvän satt och pillade er i öronen eller munnen hela tiden??? 

Mina älskar att bli pillade i öronen! De bara rullar runt på rygg och njuter. Men jag har fått sluta med det efter att jag hört att det inte är så nyttigt för dem. Nu pillar de varandra i öronen i stället!
har en rottis här hemma som kommer kutandes direkt när man virar toapapper runt fingret, han ääälskar att bli pillad djupt in i öronen! ;)
Tessan om de är till nån tröst så fick våran hund som en blygdläpp istället för pungkulor, haha .. skitkul å pilla på :P

#14 ew
:P
golf.ifokus.se