Ultraljud!
Idag har vi varit på vårat första ultraljud! det var jätte pirrigt. men nu vet vi att allt e som det ska och bebisen mår bra. det var kul att men kunnde se att den rörde sig! låg där o trampade vatten och pillade i munnen.Den är beräknad till den 28maj två dagar efter min sambos födelsedag. =)
mmm vad jag längtar tills maj!

naaawww… =) Det tog ett tag för mig att förstå att det handlade om dig först. Trodde att du skulle få illervalpar men tyckte att det var lite väl lång tid tills dess.. Men vad kul! Grattis!

Ååå jättegrattis! Måste vara en fantastisk känsla att se sin egen bäbis så där. Har satt upp ultraljudsbilden på min systers bäbis på väggen och jag kan inte låta bli att le varje gång jag går förbi. Men att se sin egen måste vara ännu större. Fick ni reda på ifall det var en flicka eller pojke? Lycka till!

Grattis, vad roligt för er.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grattis!
grattis
Grattis. =) Superkul. Ser fram emot lite kort när bebisen är född. =)) Om du känner för och dela med dig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Åh, va häftigt!
Vad roligt Maria! Casper hälsar så gott till familjen.
Stor Kram från oss på Gotland

Åh, vad kul! Jättemycket grattis till hela familjen :)
Grattis:)
Tack så mycket allihop! Jag kan inte sluta titta på bilderna vi fick på bebisen.Nu står dom fint inramade i bokhyllan.
Skulle lägga ut bilderna men det går inte ifrån den här datorn… *suck*
Nu väntar jag med spänning på den första sparken ifrån den lilla.

Grattis till er, måste vara häftigt att se så på en bild, lilla bäbisen!
Själv ska ja göra en käkoperation till våren o efter det så tänkte vi ta ut mina stavar i armen, så vi får väl se om det blir nån småtting senare!
Hoppas du senare kan lägga ut en bild!

Gratttis :)
grattis maria… min mamma fyller år den 28e maj ;)