Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 2686 ggr
Faxlin
0

OT Katt-jul bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bara måste visa vad vi har gjort. ;-) Vi var med i fototävlingen inne på katter.ifokus och självklart vill jag visa er också vilka sötnosar vi har här hemma. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

ett till.

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

näää! guud så underbara:D åh..jag såg en katt på vägen hem idag och fick en såådan abstinens:p

ViktorMarina
0

Ahhhh Åsa vilka fina missar! Myyyyys :D

Faxlin
0

så ännu en…

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

söt va? Matte säger att jag passar till tomte för att jag har tomtar på loftet. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Visst är de underbara. Svårt att låta bli att pussa på dem när de under hela fotosessionen ligger och kurrar högljutt ;-)

Audiatur et altera pars

Soffi
0

Väldigt söta båda två! Måste bara poängtera att din lite mörkare katt var läskigt lik min egna. :) Bortsett från de vita tassarna.

Faxlin
0

Ja jag ser det. LinsanLus är väldigt lik din Molly.
Både LinsanLus och Mysepys hälsar och tackar ,-)

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

ÅÅ va fina dom är!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Tackar. Men vet ni vad barnen kom på. Inget lucia tåg utan en lucia. Så de blev lite kreativa ett tag här hemma och fixade ihop en hemmagjord lucia krona. ;-)
Sedan spkades katten ut. Och ja jag lovar inte mer än ett par minuter satt hon i dessa kläder. Men det se lite småroligt ut.

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#11 Stackars Linsen =))) Ser inte ut som hon tycker att det är så där jättekul….=))

Amor vincit omnia

FummelFia
0

#11 Va har ni gjort me min stackars Linzen? Hon ser ju inte alls glad ut. Men du får allt ta å skicka korten till mig. Vet att du har massor av kort på henne på lager ;)

Smeagol
0

Villka mysiga bilder. Väldigt rolig bild den där lucia katten.haha =) Ser ut ungeför som när man sätter på kläder på smeagol.

Smex
0

Åsa, att du ens fick sätta på det på katterna. Dom måste tydligen vara van med det =)

Flisa
0

min katt hade förmodligen dödat mig om jag ens försökte sätta lite glitter på honom :P seriöst, förra året ÅT HAN UPP [ja, åt upp!] en bit av julgransglittret Räcka ut tungan han är mordisk :P

Faxlin
0

#15: Detta var faktiskt första gången vi ens försökte oss på något i klädväg på någon av missarna. Så det gick mycket bättre än vad jag trodde.

Nej de uppskattade det inte, men de är menlöst snälla missar som finner sig i allt tydligen :-)

#13: Jadå jag har en hel del nu faktiskt :-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Kan de bli mer söta. =)) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.