OT Katt-jul bilder

näää! guud så underbara:D åh..jag såg en katt på vägen hem idag och fick en såådan abstinens:p

Ahhhh Åsa vilka fina missar! Myyyyys :D

åh så snuttigt!

Visst är de underbara. Svårt att låta bli att pussa på dem när de under hela fotosessionen ligger och kurrar högljutt ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja jag ser det. LinsanLus är väldigt lik din Molly.
Både LinsanLus och Mysepys hälsar och tackar ,-)
Audiatur et altera pars
ÅÅ va fina dom är!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Tackar. Men vet ni vad barnen kom på. Inget lucia tåg utan en lucia. Så de blev lite kreativa ett tag här hemma och fixade ihop en hemmagjord lucia krona. ;-)
Sedan spkades katten ut. Och ja jag lovar inte mer än ett par minuter satt hon i dessa kläder. Men det se lite småroligt ut.
Audiatur et altera pars
#11 Stackars Linsen =))) Ser inte ut som hon tycker att det är så där jättekul….=))
Amor vincit omnia

#11 Va har ni gjort me min stackars Linzen? Hon ser ju inte alls glad ut. Men du får allt ta å skicka korten till mig. Vet att du har massor av kort på henne på lager ;)

Villka mysiga bilder. Väldigt rolig bild den där lucia katten.haha =) Ser ut ungeför som när man sätter på kläder på smeagol.

Åsa, att du ens fick sätta på det på katterna. Dom måste tydligen vara van med det =)

min katt hade förmodligen dödat mig om jag ens försökte sätta lite glitter på honom :P seriöst, förra året ÅT HAN UPP [ja, åt upp!] en bit av julgransglittret
han är mordisk :P

#15: Detta var faktiskt första gången vi ens försökte oss på något i klädväg på någon av missarna. Så det gick mycket bättre än vad jag trodde.
Nej de uppskattade det inte, men de är menlöst snälla missar som finner sig i allt tydligen :-)
#13: Jadå jag har en hel del nu faktiskt :-)
Audiatur et altera pars
Kan de bli mer söta. =)) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.