På tisdag!
På tisdag är det dags, då ska Frodo till Farbror Nötdoktorn
Kulorna har äntligen åkt ner lite och nu börjar man verkligen märka brunstbeteendet. Han gör livet till en pina för mina andra grabbar och han luktar bläääää :) heh han luktar nog värst av alla grabbarna hittills. Och torka kiss överallt får jag göra oxo. Kan det inte bli tisdag typ nu? hehe.
ja gud vad skönt för er om han lugnar ner sig snart.
haha jo det ska bli hääärligt om man får lite lugn o ro sen haha. med tanke på hur pass lugn han ändå blivit dom här månaderna så har jag stora förhoppningar om att han kanske t.om kan bli en gosegris sen (hoppas kan man ju!) ;)
det blir han säkerligen förr eller senare :D Jag hoppas fortfarande på woodan.. vi gör framsteg, för fyra år sen var det kel två sekunder, nu är vi nog uppe i tjugo sekunder :P

Melwin ska dit imon 
golf.ifokus.se
haha 20 sekunder, inte illa! Frodo kan faktiskt sitta i knät om han inte är alltför upptagen med ngt annat och är lite trött. Men såfort ngt annat är mer intressant så börjar han sprattla och släpper man inte ner honom då ja…då får man sig en nyp i armen ;)
# 0 Vilken söt gottegris!
Sara

Har han gått lenge i brunst da ?
Jeg pleier å anbefale folk å la hannilderene sine gå i brunst minst 3 uker sånn at han har rukket å få utløp for alle hormoner som skal ut :)
Jodå han har varit brunstig ganska länge nu, han är nästan 8 månader. Dock tyckte jag inte att kulorna hade trillat ner ordentligt innan men nu så är jag nöjd :)

Joda, men er forstsatt tidlig å komme i brunst :)
Men det har nok noe med den varme vinteren som har vært..
Ihvertfall her i Norge :D
Egentlig merkelig at ikke flere tisper har kommet i brunst nå.