Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 243 ggr
ang3lica
0

Måste skryta lite..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går firade jag och min pojkvän fyra år tillsammans. Och jag fick en jättefin överaskning som han har gjort till mej alldeles själv! Ni kan nog inte se vad det är på första bilden. Men jag sätter in den ändå så ni ser hur den är gjord..eller nått.. Glad

ang3lica
0

Och här kommer bild nummer två… Hoppas ni ser vad det är!

hannis
0

Den är sååååå underbaaaar!!

JossanH
0

jag sitter o bara gapar av beundran! hur fasen gör man en sån!!??? Bara sååå snygg! Jag vill också ha!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Vad häftigt gjord. Det där måste vara kärlek det. Garanterat.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Det där kan man verkligen kalla kärlek ,D

Sol-
0

Wow, wow så snygg och häftig. Skickade just länken till min pojkvän, får se om han fattar vinken! He, he Oskyldig

Smeagol
0

jag sitter här och försöker att få tillbak hakan som ligger nere på golvet!!!! wtf. Faaan vad coolt. hur i hela världen gör man det där??

Ja din kille måste värkligen älska dig. Villken otroligt fin present att få!!

Jag vill oxå ha…Oskyldig

ang3lica
0

Han har gjort något program som har satt ihop bilden av de bilder vi har i datorn.. Och jag blev verkligen överaskad och glad!!

Madde
0

OJ va häftigt. Är riktigt imponerad. Hur har din kille lyckats med det där??? =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

ÅÅh va häftig!! det var nog det snyggaste jag sett! Fasen en sån duktig karl du har angelica…hur har du lyckats att få både en sån karl och en 100% bitfri iller? Lite orättvist det här Flört

DG
0

Jättefin!

elinn
0

Verkligen supersnygg =)

En sån skulle jag vilja ha hehe =)

klarsferrets
0

gud vad snygg den va en sådan skulle jag gärna vilja ha oxå supper snygg

Thyne
0

Den var jättefin verkligen!!

Jag har faktiskt det programmet hemma, men det ligger nånstans långt in i datorn… Kanske borde leta fram det och göra en liknande!

Faxlin
0

#14: Tycker jag du borde. Det var ju supersnyggt ju.
Sådan skulle jag vilja ha ;-)

Audiatur et altera pars

ang3lica
0

#14 Men detta programmet har Erik gjort alldeles själv.. Fast han har ju inte kommit på idén själv, så det borde ju finnas fler.

#10 Ja du Sara, jag har haft en himmlans tur tror jag. Ibland undrar jag om jag är värd det.. Flört

Thyne
0

#15 Ja, jag blev lite sugen nu!
Om jag lyckas göra en bra, kan jag säkert fixa flera ;)

sarae
0

#17 vad heter det  programmet? blev oxå lite sugen nu ;)

Thyne
0

#16 Jaha, där ser man. Jo, jag har ett liknande program, det heter någonting med Mosaik. Ska leta fram det. Det gör samma sak, tar alla bilder i datorn och sätter ihop dem till en hel bild!

Thyne
0

#18 Jag är inte säker, någonting med Mosaik. Ska se ifall jag kan hitta det så hojtar jag till sen :)

Faxlin
0

#19: Jag skulle vilja ha en med en iller, fast med barnen istället för mig liksom. ;-)
Tänk en blandning av mina barn och illrar och hästar och katter som bildar en iller ;-)
Superhäftigt.

ang3lica hur stor är din bild?

Audiatur et altera pars

Thyne
0

#21 Skulle bli jättesnyggt! :) Grejen är bara att man måste ha måååånga bilder på just det som man vill ska vara med, då det är de som programmet använder. Så, fota, fota, fota, så kanske jag har hittat programmet tills du fotat klart ;)

Robinsnel
0

Awesome!

Thyne
0

För er som undrar, så heter programmet Mosaic Creator. Finns en trial på download.com

Faxlin
0

#24: Förstod inte nå av det. Men jag är ju inte direkt bright på det där. ;-)
Men jag ska fota på som sjutton så ska det kanske kunna bli något till nästa vinter ;-)

Audiatur et altera pars

Thyne
0

#25 Hehe, det är inte det enklaste men om du sitter med det ett tag listar du säkert ut det eller så kan jag guida dej via msn :)
Ja, gör så! Det ska nog jag också göra…. Vill verkligen ha en sån tavla, men så blir det nog dyrt att få det utskrivet också…. Men det får det väl vara värt!

Smeagol
0

ååå…ja vill ha, kan inte sluta att titta på den.

Smeagol
0

Måset bara skckia en länk till en kompis=)

sarae
0

hihihi ett första försök…måste nog rensa bort lite bilder Flört

Ferret.YinniZ
0

Shit vilken snygg! vill ox´å ha en sån! kan inte din pojke ta min pojkes nummer och ge en liten lektion?:P vi firade juh 3 år sdag i måndas:p fick inget då så:p….

[Mova]
0

Underbart fin :D

Sara
0

Superfräck!!

Sara

ang3lica
0

#21 Den är ca 66*90 centimeter..

När Erik kollade runt så skulle det kosta runt en tusenlapp att skriva ut den. Som tur va så hade han en bekant som jobbar med sådant som kunde skriva ut den gratis.. Men jag skulle lätt kunna betala 1000 spänn för att få en tavla på Busan! Glad

domiino
0

hmm tror jag ska ringa o tjura på min pöjke nu..en sådan vill jag med ha =P den var jätte fin!

Madde
0

sarae
0

yup jag har laddat ner programmet å provat lite..shit va svårt det är…mitt första försök ligger i #29…man bör nog som thyne säger ha en himla massa foton innan….å se till att de ligger i rätt mapp ;)

Theres
0

jääääklar :O

golf.ifokus.se

Madde
0

Hmm jag tyckte det var riktigt svårt och fattade ingenting.

Som sagt så måste man nog ha grymt mycket bilder för och få det mindre pixligt.

Sara du får gärna förklara hur du gjorde. =))

Faxlin
0

Ja, jag lyckades inte ens hitta vart jag tog hem programmet ens ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0
Theres
0

Melwin blir ful när jag gör det =/

golf.ifokus.se

sarae
0

Puttar lite åt smeagol å håller tummarna att datorn samarbetar ;)

ViktorMarina
0

måste fråga sarae, är det en trial (pröva-på-grej) eller är det hela programmet du länkar till?

sarae
0

ja det första är en trial version…ca 30 dagar..det andra har jag inte testat men jag tror att det är freeware…

ViktorMarina
0

okej, tack :) ska vänta lite med att ladda hem det då, när man tagit nog med bilder..

Missy
0

Gud viken gullig och påhittig pojkvän du har, fyra år grattis!

sarae
0
Smeagol
0

tackar. nu hittade jag det ääänetligen!!

sarae
0

hihi men det var ju den jag puttade innan ;)

Smeagol
0

ska bara skcika en länk till en vän…IGEN..haha

LeeLoo
0

åh, så fiiiiiiiiiiiiiiiiin

helt otroligt!!!

TottsiGirl
0

WOW helt underbart fint ju :D Vilken underbar pojk du måste ha!! Å stort GRattis på 4års dagen (även om de nu kanske är ett tag sedan)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ang3lica
0

Tack tack! Glad

skitminken
0

Shit.. den var ju skit häftig, riktigt imponerad..=)

Flisa
0

shit :O *vill ha vill ha vill ha*

Roxanne
0

ärdet din iller ppå?