Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 173 ggr
sarae
0

OT Glad Lucia!

Glad Lucia på er allihop! Har det blivit något Lucia firande hos er? Eller har ni planer på att fira någon annan?

Här e det dött på Lucia fronten så jag vill gärna se bilder på ert Lucia firande!

Hoppas ni får en kalas mysig dag!

Faxlin
0

Här blir det lungt. Har sjuka barn så de friska barnen får fira Lucia själv på sin skola tyvärr.
Annars är det som en helt vanlig dag :-)
Fast nog ska vi fika med pepparkakor och lussekatter sedan i eftermiddag när alla är hemma.

Hoppas också att alla får en underbar lucia dag. Tänk nästa vecka är det jul :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DG
0

Ska inte fira nått speciellt idag. Har inte firat Lucia sen jag gick i skolan.

Robinsnel
0

Usch o fy o fy o fy.. kan det inte bara bli nyår nu?

sarae
0
klarsferrets
0

jup det kommer bilder snart på barnbarna .

men ni får vänta tills i kväll för tvilling nr:1 har i kväll o tvilling 2 hadde i morses kl0630

Smeagol
0

Åå..härliga lucia. tråkigt att man blivit så "gammal". Förr i tiden var man med i kören och fick vara tärna och sjunga ut dem härliga jul tonerna. Fast att de hände en gång att jag börja hosta som en galning pga av all rök ifrån ljusen så jag fick lov att avika och att vissa killar mobbade en för det. Så kan jag ändå tänka tillbaka på det som en härlig tid!! åå..man kanske ska ta och börja skolan igen så man får fira lite lucia!!

Idag så kanske jag tar mig en pepparkak och tänker tillbaka… men annars händer det inte nått,.,,TYVÄR!

ang3lica
0

Jag var uppe klockan sju i morse (fastän jag är ledig i dag) och kokade kaffe. Sedan virade jag en lila ljusslinga runt huvet, svepte in mej i vårat överkast och väckte Erik med en hes, morgontrött version av "Santa Lucia, ge mej en tia".. Glad

leo-
0

tyvärr blev det inget körande för min del så dom utlovade bilderna

blev aldrig tagna men det kommer fler tillfällen

glad lucia iallafall