Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1123 ggr
Bayliz
0

någon som bor nära?

hej,

jag undrar om det är någon som bor i närheten av storvreta som skulle vilja kanske ses ågon gång senare när vi fått hem våran bayliz?

tror det skulle vara kul, så de får leka av sig lite :)

sayuri
0

det kan bli fullständigt luckt och fiskalas, men har jag vägarna förbi uppåt landet så kanske jag kan komma med mina mördarmaskiner.

Bayliz
0

#1 det kan du kanske göra någon gång.

sayuri
0

Återstår att se om jag kommer förbi, men då ska mycket stämma in. Inte minst vildarnas humör för att vara sociala, fast det brukar de inte ha det minsta problem med kan jag säga. ^^

MiniSku-
0

Jag bor i Årsta, det är inte alls lång ifrån.

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Bayliz
0

#4 nej det är det inte :)

#3 vi får väll se :)

Betiz
0

tycker ni ska berätta om att djuraffären där ni bor, ska köpa in illertorrfoder =)

förresten den som finns här i österbybruk ska också börja göra det =)

tack för besöket idag, lägg gärna upp lite bilder här som ni tog om ni vill det. lyckades det bli någon bra bild när vi var ute?

kram

Bayliz
0

#6 det vart en bra bild men just nu måste kamran laddas, men jag lägger upp de senare i dag eller i helgen.

Den djuräffär här hos oss har tagit hem ferret complite i 5 kg förpackning då det var det ända hon kunde ta hem från hennes grosist :/ men det är väll ett någelunda bra foder :)

det var föresten ett jätte trevligt besök :) så det är vi som ska tacka haha :) men vi prattade faktist om att komma igen snart efter kryssningen om det passa för alla, men vågar inte besämma någon nu. men vi lär ju höras på tel om inte annat eller mail :)

kram på er alla där hemma från oss :)

sarae
0

I såfall är det veresle lagas ferert complete. Och det skulle jag inte rekommendera. Samma tillverkare som gör Ferret duo… och det skulle jag nästan jämnställa med friskies :s Men läs innehållsförteckningen, och avgör själv om du tycker att du vill ge din iller det.

Bayliz
0

vi kommer inte köpa där, vi änvänder vitalin. var mer en upplysning om att det finns här. :)

Bayliz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer lite bilder från när vi var på besök, varsogod betiz :)

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

utomhus

Bayliz
0

vi illersäkra lite i dag och så här ser det ut där hålen var då hantverkarna slarvatt

Bayliz
0

så det var allt för i dag, hopas det vart något du gilla :)

Saga85
0

Sicka små sötnosar då Kyss

Betiz
0

#9 oki doki, jätte fina bilder på mina sötnosar hehe och eran =)

jaha där ser man, jag tror djuraffären här kunde ta in vitalin =)

Bayliz
0

# 23 ok, va bra :) jo dom är försöta man blir helt drogad av att titta på dem :P

Betiz
0

#24 I KNOW! Jag kan knappt låte bli dem hehe, tror de är trötta på mig haha

Bayliz
0

nejdå tror tvätr om att du är deras vafo då du är som deras människo mor :) men barn kan ju tycka mamma är lite jobbig men de älskar alltid en :P :)

elinn
0

Jag bor i Gävle och här är vi några illerägare som brukar träffas ibland och självklart är ni också välkomna när det blir illerträffar =)

Det brukar alltid annonseras ut här så håll ögonen öppna =)

Bayliz
0

#27 ska hållas ett öga öppet :)

Betiz
0

#26 hehehe ;) Bayliz är en riktig buse nu. Hon är överallt känns det som =). Hon hoppar på stackars Texaz när han ligger och sover och biter han i öron och ben, och inte gör han något tillbaka haha

Men hon är otroligt go =) vi ses på torsdag! Jag jobbar natten till Torsdag så ni vet, så jag kommer ju vara hemma hela dagen, lär ju sova först haha.

Bayliz
0

# 29

jo det lär du nog göra. kul att höra att hon är så pigg :) vi har nyss kommit hem från båtresan som har varit kul.

vi kommer väl vid 3 tiden på torsdag om det är ok?

ser fram emot att ses igen :)

Noomihjertafillan
0

jag bor i eskilstuna =)

Bayliz
0

#31 det är inte så lågnt bort :)

Noomihjertafillan
0

skull gärna vilja att min iller träffar andra.. =)

Bayliz
0

#33 efter att vår tös gjort sig hemma här ordentligt så kan vi säkert träffas någon gång :) hon kommer hem till oss vecka 32 på söndagen :)