OT Snaaart =)

Och med tanke på det. Hur många av er hade tänkt att logga in minst en gång på själva julaftonsdagen? Svara ärligt nu 
Jag kommer absolut göra det :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

nja kan ju inte påstå att jag väntar till julaftonen. de blir ju lixom inte så mycket klappar längre men visst är det härligt ändå=) Men jag ska antagligen jobba på jualftonen så de kommer nog att kännas väldigt konstigt,
Och det är väll klart att man kommer logga in om man nu inte är helt slut så man inte orkar då men chansen att man loggar in och skriver en rad är ju betydligt större än att man inte gör det!!

Det är väll klart att man sitter här o kollar runt lite men jag stoppar vid 13 tiden för då ska vi äta hela familjen klar o jacobsson med alla 4 benta. sedan måste man ju kolla kalle men sedan åker nog datorn fram i gen är ju inte långt från den hihi.

haha precis..alla julklappar har bytts ut mot ille.ifokustid istället ;)

wiiieee, men mamma ska jobba, så det blir annorlunda…
vi ska väl äta lite och så, sen kolla på kalle anka, sen kommer väl mamma hem, så får tomten komma sen :P
det kanske blir bättre då? tomten brukar alltid avbryta mitt i kalle anka annars, så jag har typ aldrig sett hela det julprogrammet :S
hur många är det som har tomte? det speler ingen roll hur gammal jag är, tomte är ett måste här =)
kommer nog logga in här ja :P
golf.ifokus.se

Vi hade tomte rätt länge, men nu är det ganska dött, men förra året så var jag hos sebbe på juldan och firade jul med hans familj och då var sebbe själv tomte =)
Dock kan jag inte påstå att jag längtar till jul, önskar det låg längre bort i tiden, så att det hinner komma snö, så att jag hade mer tid att strö ut mina skoluppgifter, så jag hann köpa någorlunda julklappar och så att jag hinner flyttpacka innan annandagen då jag flyttar ner till skövde.
Men jag kan ju erkänna, att girig som jag är, längtar jag tills mina julklappar :)

klart jag kommer vara här =) fast efter ett så ska jag in till syrran och sedan blir det seent…så jag tror inte det blir mer än en gång på förmiddagen i alla fall =P
gå in på denna sidan och titta på 1998 Dec en helt suverän julbild ( har sett den i rätt format och det ser ut som illern tänker Till Mig lite osäkert) http://www.ferretcompany.com/collection.html
kolla även in sångaren på förstasidan .helt perfekt
2001 famous ferret finns det en lisebergsiller
Kommer förmodligen att sitta här och smygläsa på julafton som vanligt 
jaaaaag längtar massor till jul, och jaaaag kommer definitivt vara inloggad här iaf två ggr under julen. haha

Jaj ga längtar massor till julen. Blir som barn på nytt på julafton faktiskt. Jag bara älskar att se mina barns ögon tindra på julafton. Även om de nog tindrar mindre i år. Men i alla fall.
Hit in kommer jag garanaterat. Även på julafton. Är man beroende så är man. ;-)
Och jag menar, dricka kaffe och röka kommer jag göra på julen med, så varför inte vid datorn och iFokus. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vi ska ev fira jul med en kompis. hon bor här ensam med sin son och har ingen släkt här. Hon frågade om hon fick fira med oss och de skulle jag bara tycka va super skoj.
Vi får se om vi får tag på en tomte. Mina barn vet att de inte finns nån tomte. Men att de finns folk som klär ut sig till tomte och lämnar paket. Man kan tydligen hyra tomtar så vi får se :)
Kolla runt på nätet gör jag en stund varjedag så de blir väll en vända hit också :)

#9 vad gudoligt gulliga bilder. Blev bara så kär i dom alla. Speciellt bilden på augusti 2006.. =)

Bengt och jag och missy firade själva i fjor och Bengt var tomte. Missy älskar tomten så därför har vi alltid tomte. Vi kom på försent ifjor att vi inte längre hade tomtemask så bengt tog lite bomull och missy gick på det hon tyckte det var lika kalas som vanligt ,med tomten och alla julklappar. Jättekul att se, hon blir alldeles lyrisk, flyger runt i hela lägenheten. I år ska vi nog fira hos min syster och hennes man och son så Bengt får nog ledigt i år från tomtegörat, hoppas bara missy älskar tomten lika mycket ändå.. Annars brukar vi inte direkt se kalle anka och så eller äta speciel julmat emn i år skulle det visst bli en blandning mellan svensk och tysk jul då min svåger är tysk så det ska bli spännande! Enda riktiga traditionen jag och bengt har förutom tomten är att läsa julevangeliet och sjunga stilla natt och skriva ner det i en lite bok. Mmma började med det när vi var små och jag har försökt fortsätta med det. Ganska kul att ha och kolla i den där boken.

Tomten här… har fått låna illerns dator…. Hohoho finns här många snälla inne…. hmmm få se i min lilla bok….
Holtz…. jadå de har gått ganska bra här ser ja… du får nog något paket…
Åsa… nja de här e lite tveksamt, inte besökt illern alls bara setts som flyktigast i skövde… skäpning… men nått paket blir de nog iallfall…
Oj va tiden flyger, nu måste ja tillbaka till smånissarna för dom ska göra MÅNGA klappar till illern som har varit super snäll iår också..
Hälsningar Tomten…. ;o)

#15: haha, då måste jag få skvallra lite till dig tomten.
Se det inte som ett skvaller utan mer som ett tips i all välmening ;-)
Illern har inte hälsat på mig heller. Så han bör få samma mängd som mig ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars