Kom på en sak!
Jag kom på att jag inte har någon koll på vart alla man pratar med här befinner sig. Jag har ju inte funnits på denna sida så länge så jag vet inte.
Vore kul att veta vart alla bor?
Själv bor jag i Uppsala.
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Jag o Simon bor numera i Ängelholm, du då ?
#1 Okej, Uppsala som sagt =)
#2 meeeeeeeeeeeeen, du skrev ju de aja sorry haha,, e trött så här dags…
Hehe, ingen fara! =)

sundbyberg, stockholm

Göteborg.
Uddevalla
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ånge i västernorrland bor jag med miilo och thyra

Halmstad
Be a rainbow in someones cloud

stockholm men malmö inom kort! :)
Alingsås
Sara
Enköping med vår Zonic :)
Skara eller Sveg (Härjedalen)
Paulina

Landskrona :)

storvreta lite utanför uppsala :)
Familjen bor i Kiruna, och där är jag born and raised men nu håller jag på flytta till Piteå och bor hos syster i Pite tills augusti då jag flyttar in på elevhem.
Jag bor i Österbybruk, född och uppvuxen i Knivsta.
I byhålan Frövi utanför Örebro bor vi, förhoppningsvis flyttar vi så fort sambon och jag blivigt lite rikare :)

Jag och illrarna Saga, Saffi och Rasmus bor i Timrå (Västernorrland)
Linköping

Avesta eller Carlisle
// Amanda

Gävle
Jag bor i Örebro.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag bor och pluggar i Norrköping, men är uppvuxen och har all familj i Tranås så det spenderas mycket tid på båda ställena. största chansen att alls få se mig är väl att hoppa på östgötapendeln ;)

gävle

Fel ställe! I Stockholm.
Hanna, verkligen, följ strömmen, FLYTTA ;) ("Älskling, alltså, jag har tänkt på det här, vi borde verkligen flytta,liksom, hässelby? ingen bor här, fatta, Skara is the place to be") ;) Norrköping är oxo nice btw :P

#28 Jag jobbar på saken.. synd bara att han har två år kvar på sin utbildning… men sen så. Fast jag är ju redan deltidsboende i skara=p Dom har delad vårdnad tror jag… tanten i skara och mannen i hässelby
Hanna, hahahaha….det kan jag tänka mig ;)

ORSA illrarna Gizmo, Siri och nu smulan.
Jag, Irma och Magnolia bor i Flyingebygden utanför Lund!
#29 låter som jordens märkligaste triangeldrama det här :s

#33 Onej, bara delad vårdnad=)
#29 Utbildningar går att flytta
Jag hade en vän med sambo som bodde i Skövde, sedan fick han jobb i Stockholm, och då flyttade hon med och fortsatte sin utbildning där istället.
Saga bor f.ö. i Mölndal. Väst är bäst.
_No way! Yes way!

#35 Jo men han gillar ju sin utbildning där den är=) Sen beror det ju på vad det är också om det finns där man råkar hamna… sen måste vi ju ha råd att byta ut en fuktskadad del av parketten innan i flyttar..
Stockholm, längs gröna linjen.
Kalmar!
Norrköping
Örebro 

vi bor i Kungälv men snart i skövde

Enköping, ovanpå Mixxy