Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 263 ggr
Faxlin
0

Sajt tips...

Goda Nyheter iFokus heter en sajt som är till för enbart goda nyheter. Vad är då goda nyheter kan man fråga sig?
Jo det kan egentligen vara allt.
Om det står att 100.000 av fem miljoner katter är hemlösa så är det en god nyhet. För det innebär att fyra miljoner nio hundratusen katter inte är hemlösa.
Allt går att vändas till det positiva.

Så varför inte gå in dit och dela med er av era goda nyheter. Allt ifrån saker ni läser i era dags tidningar till saker som händer i erat liv. Kanske att ni får hem en ny päls, eller blivit kär, eller bara är glad. ;-) Ta chansen att bli medlem i en sajt som gör en gad. Där får man inte skriva tråkigheter, bara vara positiv :-) Glädjen sitter i betraktarens ögon.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

blue
0

Gu va kul! Dit måste ja in & kolla..=) Satt & tänkte på i dag om ja skulle starta en tråd här "DagensRos/Kram" eller något liknande då ja tyckte att en person behövde d här inne..=)

Faxlin
0

#1: fast sådan kan vi starta här ändå .-)
Vi skulle kunna ha en kategori för just dagens ros precsis som i tidningarna. vet ju att vi har några sådana trådar någonstans. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta_A
0

kul idé. Varje dag kan man skriva någt bra man gjort. hmm tänker om jag gjort något bra idag.. Jag tror faktiskt inte jag gjort det :P

Faxlin
0

#3: Det tror jag visst du har gjort, gäller bara att se de små grejerna i ens vardag liksom ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ja det är ju inte fel och starta en tråd. GODA NYHETER här inne. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Puttar lite för den här. Något positivt måste ni ha att dela med er av i era liv;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag har fått massage idag på jobbet och jag fick betalt under tiden. =) Det är goda nyheter. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.