Iller Anpassning
Efter det att Tyr kom till oss har vi fåtte n kille som bajsar under sängen, då vaåran säng är riktigt dålig, krävs det jättemycket för att flytta den, vilket blir ganska mycket jobb.
Vi kunde ju inte heller ta ifrån lille Tyr hans favoritsovplats genom att stänga ut honom.
Så idag insåg vi att vi får montera ner sängen fram tills vi hitatr nån som går lättare att iaf flytta eller som inte går att krypa under.
Så nu får jag och seb sova på madrasserna som vi placerat på golvet, men inget ont som inte för nåt gott med sig. För första gången sen vi skaffade Timon har han gått och lagt sig i sängen och sovit :)

Ingenting ont som inte för något gott med sig!? ;P
Usch, jobbigt med bajsandet. Men skönt att ni kan lösa det på ett bra sätt. Hoppas nu den lille lär sig att gå på lådan istället för under sängen så att ni snart kan montera upp sängen igen. Vill han fortfarande vara i sovrummet nu efter ni har berövat honom på hans hemliga toalett!?

Haha, Klart han vill, nu vill alla vara inne hos oss, igår när jag föst ut alla illrar för att få sova lyckades de bryta sig in 2 ggr och väcka mig, varken sebbe eller jag vet hur det gick till med tanke på att BÅDA dörrarna var stängda :/ Nja, vår säng var riktigt usel, 1000 kr på jysk, så nu inhandlar vi nog den sängen jag ville ha och alltid tjatade om när vi var på ikea:)

haha,den kostade 1000:- i ordinarie pris va? Tycker jag känner igen modellen. hihi
Och den är usel, riktigt usel. Jag brukar säga att den inte ens duger som extra säng. Om man inte vill att ens svärmor ska sova dåligt och åka hem fort. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Japp, nån metallstomme. Fyfan, inte nog med att en stödpinne var helt böjd, den har gjort hack i golvet. Nej, den sög verkligen, jag gillade den inte ens från början, men min envisa pojkvän sa "den är billig, och den är inte speciellt ful", han skulle ha lyssnat på mig och inhandlat kvalitet på direkten. Men nu är det som det är, och så får det vara :)
2* man ska aldrig underskatta en illers finurlighet när det gäller att ta sig dit den vill
men jag måste säga att dom är vältränade som stänger dörren efter sig