O.T Ny hall =)

Klart snyggt ser det ut att bli. Ser fram emot att bli inbjuden på en kopp kaffe så man får beundra det irl. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ooooh vilket läckert golv! kalas att torka iller pink på ju ;)

#1 Bara att titta in när du har vägarna förbi, du är alltid välkommen =)
#3 Illerpink, vad där det?!?!?! Här har vi börjat med stenhård lådträning just för golvets bästa *hihi*

ooh vad fint. tror att det är sånt golv min man vill lägga i vår hall. men det blir väl nångång när jag har fyllt 60. för han har så många projekt på gång.
Riktigt fint golv elin. =) Ser fram emot och se det i verkligheten oxå. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Låter skojigt. Som jag sa tidigare ser ju riktigt snyggt ut.
Audiatur et altera pars

Riktigt fint golv! Riktigt avis;)

#11 oo hon er ut att storm trivas i eran nya snygga hall :) Kanske kommer mattan bli en sådan favorit att dom hellre sover på den än använder den som toalett :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Fina kort du fått till med nya kameran Elin.
sedan ser det verkligen u att va en sovar matta inte en bajsar matta det där :-)
Audiatur et altera pars
Håller med åsa om att du fått riktigt fina kort. =))) Vi får gå på en fototur den 30:e du, jag och sofie (får gärna låna min kamera och öva dig) så får grabbarna hitta på något annat. =)) hihi

#12, #14 Det är inte den mattan på bilden som är "bajsmatta", det är den vi har innanför ytterdörren. Men den har klarat sig hittills =)
#15 Absolut Madde, det ska vi göra =)

Åh nu måste vi få se kort på hur det ser ut i helhet. =)

Det blev riktigt fint elin. =) Det har ni gjort bra. Ska bli skoj och se i verkligheten. =)

Kanon snyggt ;)
Hej malena. var ett tag sen vi såg dig här inne. =)) Visst har de fått det riktigt snyggt. =))

Tack Madde och Marlena =)
Ja, vi är verkligen supernöjda med hur det hela blev.
Tänk om man hade bott så att man fick fixa till sin lägenhet, men där går det tyvärr inte då vi bor i hyreslägenhet. =(
Men vi får väl se vart vi flyttar nästa gång.