Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 528 ggr
ferretgirl
0

Ang intjänad poäng

Hejsan!!!

Är det fler än jag som får avdrag på den intjänade poängen?? Hade här om dagen 2197 poäng men är dag nere på 2109 poäng?? Och jag är ändå inne här varje dag och skriver oftast också varje dag i olika inlägg + att jag skriver egna också.

Christel.

Loveferrets
0

japp här e en, de sjunker o stiger hela tiden så jag tror poängen har fastnat eller nått, Jag har akvamarin nu o jag e så nära o komma till nästa nivå men den hinner aldrig Obestämd

Ett tips, du kanske skulle skriva OT i din rubrik,,, så du inte får "skäll" sen hihi. kramen

FerretCrow
0

Dom sjunker hela tiden när man är utloggad eller inte skriver

Loveferrets
0

#2, ja men det har den gjort innan oxå men ändå hann man komma till nästa nivå hehe.

ferretgirl
0

Jo, men jag skriver mest varje dag, antingen i andras eller egna inlägg, så rimligen borde poängen höjas mer än den går när. Är själv på väg att få akvamarin poängen.

Loveferrets
0

#4, är oxå här inne varje dag o skriver överrallt hehe, vet inte vad nästa nivå heter men har man 5000 poäng så kommer man till nästa, de hoppar mellan 4500-4800 ca,  så det tråkiga e att jag aldrig hinner dit, de var för ett par dar sen jag la märke till hur mycke de sjönk..

Innan man kom upp till akvamarin så gick det fort som tusan tyckte jag men inte nu o ändå skriver jag i princip lika mycke..

Sara
0

Det man "tjänar" mest poäng på är artikelskrivning. Men då måste man vara artikelförfattare eller medhjälpare på en sida.

Sara

werner
0

Jag hade kristall men är nu ametist, inte för att jag bryr mig men det går med rasande fart ^^

ferretgirl
0

Det gjorde det för mig också #7# men sen tar det längre tid mellan kristall och ametisten. Och det lär ta ännu längre tid att komma upp till akvamarin då man ska ha 5000 poäng för att komma dit.

HannaM
0

det trillar på som det gör, inte så mycket att bry sig om egentligen. Poängen mäter ju inte kvaliten på inläggen man skriver utan bara kvantite.. så att skriva trehundra artiklar kopierade från wikipedia ger mer poäng än en väl genomtänkt.

Loveferrets
0

Så här e de :

• Glas

• Kristall (100 poäng)

• Ametist (500 poäng)

• Akvamarin (2500 poäng)

• Opal (5000 poäng)

• Topas (10000 poäng)

• Smaragd (30000 poäng)

• Safir (50000 poäng)

• Rubin (100000 poäng)

• Diamant (250000 poäng)

• Så akvamarin som jag har nu ska du "bara" ha 2500 poäng men jag e så nära o komma upp i 5000 poäng o då e de Opal.

• Så det är Opal du menar då Ferretgirl om det är 5000 poäng.

mandariiin
0

jag var borta på festival i 5 dagar, kom hem och då hade mina poäng sjunkit med ca 500. :( försöker oxå kämpa mej upp till akvamarin….