åter ifokus??
fyy vilka hemska dagar! Min dator har tvär strejkat…allt har varit segt…å jag har knappt kommit in på sajten,å har jag gjort det så har jag hunnit med att både bre en macka, röka en cigg å ta toalett paus medans jag väntar på att EN tråd ska laddas….frustrerande? Neeeeej då!! Å av 15 kommentarare jag skrivit så har endast 1 funkat att ladda upp…å Pm ska vi inte diskutera e det nån som fått pm av mig de senaste 4 dagarna?
Tja, kort sagt..abstinensen har varit svååår! men nu tror jag att jag fixat det..efter 45 min i telefon med comhem där vi konstaterade att det inte var dem det var fel på (ovanligt!) satte jag igång med att avinstallera massa program….å nu banne mig verkar det funka….så jag håller tummarna att jag åter är i fokus på permanent basis…för som sagt, palla med abstinensen igen? inte troligt …. ;)
Vi håller tummarna att allt fungerar igen. =) Välkommen åter Sara
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

haha, abstinens är inte lätt att handsas med :-)
Välkommen tillbaka gumman.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hahaha.
Jo men det är jobbigt när datorn inte fungerar som man vill. Men nu hoppas vi att allt är löst och att du kan vara här inne utan en massa strul. =)

Ja verkligen. Jag hade nog aldrig överlevt. Mina hahaha var menade åt Saras skrivande. Hon har talang ;)
tack så mycket fröken ;) hihihi

Så jag blir kallad fröken även på helgerna nu. Redan. Det har gått redigt utför!
oh yes…men jag blir ju kallad för drama queen å fjoll-fia dygnet runt…så någon rättvisa måste det ju vara! ;P

Haha, okej. Men då tar jag mitt fröken med glädje. Glädjen att få fortsätta kalla dig allt möjligt =)

jaha så du menar att friden är slut nu då här och att du kommer in här i gen phu jag får väll stå ut med gumman
Herregud ska du säga!? Mitt moderkort kraschade och har varit utan dator i två veckor! Usch och fy vad beroende man är! Nu funkar allt iaf :D
Oj va jobbigt när moderkortet lagt av sådär.
Vad skönt att det har löst sig för dig nu Robin. =)

#11: Vad roligt att ha dig här igen. Ni är saknade båda två :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars