Minnestråd Ozzy
Idag fick Ozzy somna in. Han hade en fruktansvärd hosta och fick komma till veterinären, det visade sig att hans andning var kraftigt nedsatt, buken var vätskefylld och hans hjärtljud mycket dova. Då han haft ett så tufft liv och jag var hans sjätte hem och han tidigare varit vanvårdad så tog jag det tunga beslutet att han skulle slippa fortsatt behandling och biverkningar av medicin. Jag hoppas att jag gjorde rätt, ville inte att han skulle behöva lida.
Han bodde inte hos mig så länge men hann verkligen sätta ett tassavtryck i hjärtat på mig. Han charmade dessutom alla människor han träffade, i slutet av sitt liv var han mycket älskad och kommer att bli saknad.
Vila i frid lilla Ozzy
Be a rainbow in someones cloud

sov sött Ozzy…. den här grabben har ofta varit i mina tankar. Han fick åtminstonne ett underbart sista hem, och frid tillslut!

Men lilla sötnosen då
Beklagar verkligen!
Paulina

Fan, jag som var ledsen redan innan idag. Nu rinner tårarna på mig. Men han fick verkligen ett underbart sista hem. Önskar att han hade fått längre tid.
Jag tror du gjorde helt rätt!
Beklagar sorgen.
Sara
Beklagar sorgen. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Beklagar så hemskt mycket :o((

Beklagar sorgen
Beklagar sorgen
Beklager tapet og føler med deg 
Beklagar sorgen, vilken ståtlig grabb han var

Beklagar verkligen sorgen, jag tycker du gjorde rätt och det syns verkligen att han har haft ett paradis hos dig. tröstkramar

Tack för alla fina ord

beklagar sorgen =(
beklagar verkligen sorgen!

# 17 beklagar din förlust, mitt hjärta frös till is när jag läste vad som hänt din lilla tjej. Styrkekram till dig och valparna.

Beklagar sorgen efter honom. Har läst mycket om honom (men inte allt gissar jag). Jag är helt säker på att han haft ett en underbar tid hos dej och att få avsluta livet hos dej var det bästa som kunde hända en sån stackare som han var.
Men fy, blir alltid ledsen när man läser sånt här, men han fick säkert den bästa tiden hos dig, vet precis hur de känns att ta tunga beslut men ibland blir man tvungen, beklagar förlusten åt den söta prinsen.. kramar om….

pluffsen då :( hoppas att du + resten av djur familjen mår bra iaf :)

Vad skönt att han fick ett bra hem under sin sista tid!

# 21 jag är ledsen över att min lilla vän är borta, Mini är nyopererad och ska till veterinären och få ett hormonchip då de inte hittade något avvikande under operationen men tack och lov så mår de andra djuren bra.
Har verkligen uppskattat alla fina ord som ni som skrivit i tråden har gett mig.