Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 372 ggr
UlrikaD
0

Iller på blocket

Någon som vill hjälpa den här killen att hitta hem?

http://www.blocket.se/vi/10297772.htm?ca=15_s

UlrikaD
0

Försöker göra en länk men det vill inte.

Faxlin
0

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Abstinens
0

En vecka, det var inte länge de hade haft den lillen :(

Faxlin
0

#3: Nej inte länge alls. Det som gör mig lite tveksam är väl att han skrivs ut som inte bitig ;-)
Jag tror han har testat gränserna rejält jag.
Men man vet ju aldrig. Undrar vem som är uppfödare? Kan ju vara bra om uppfödaren går in och tar tillbaka valpen i sådana fall tycker jag. Sedan brukar en eriös uppfödare veta vem som lämpar sig att ta hand om en omplacering så den inte blir en vandrings pokal. Vi har alldeles för många sådana i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

jag har skrivit till henne o gett lite råd om ex att ta kontakt med en omplaserings kordinator så det inte blir en vandrings pokal.

Det som jag retar mig mest på är att om det nu skulle finnas ett kontrakt på illern så ska den ju tillbkas till uppfödaren .

O.B.S detta är bara vad jag tycker och anser jag har ex omplaserat 3 st och skulle jag se eller få höra att mina valpar är på blocket eller dyligt ja då går vi i tacket o det är rejält,

JossanH
0

eftersom den säljs för 800:- så tror jag inte det finns något kontrakt på illern och kanske inte en uppfödare som är villig att hjälpa till heller…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Alwyn
0

Eftersom illern är sju månader va min första tanke att illern nog inte ens kommer direkt från uppfödaren utan redan varit omplacerad en gång! Fanken vad trist…tänker folk sig inte för innan man skaffar ett djur!?

Madde
0

Oj 1 vecka är inte alls lång tid. Vi får hoppas att någon kan hjälpa henne med illern och att den kommer till ett bra hem.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smex
0

Vi får väl hålla tummarna på att det kommer gå bra.

#5 men vad bra av dig att du mailade henne vad den tjejen kunde göra för att ge sin iller ett bra hem.

TottsiGirl
0

Nu var annonsen borta när jag försökte titta…

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."