Önkas köpas! :)
Hej!
Jag har länge nu sökt efter någon iller inom västernorrland som kanske ska säljas eller omplaceras.
Är det någon som vet av något så får ni ju gärna höra av er! :)
M.v.h Missie
Jag vet ingen där men dock i skåne,

Jag finns i ånge =)
#3 Oh, blir det valpar hos dig i år då? Det har jag helt missat isf, för dina tussar ska väl ändå få vara kvar hoppas jag =)
Paulina

Jag finns somsagt i Timrå men får ingen ny kull förns 2010. Men om du redan nu vill ha en valp så finns det två charmiga hanvalpar på ca 10veckor i stockholm men där bör du vara rätt snabb då dom flyttar hem till uppfödaren i Malmö om 1 vecka. annonsen här inne heter: Det blir aldrig som man tänkt sig! =(
#3 Ja så var det ja
Tänk att man aldrig lär sig 

#4 nej men jag finns här och kommer kanske ha nästa år =) Nej jag säljer ju absolute inte thyra och miilo. men jag ska starta uppfödnind och första kullen kanske blir nästa år på miilo och en till men det är ännu inte klart. men jag finns ju även om man vill bara hälsa på =)
#3 Haha, jag kom just på nu att det är dig min syster brukade låna Thyra & Miilo av ibland, dom var så mysiga :D
Min syster är Cicci (Cecilia) som du kanske misstänkte! ^^ Henne jag har fått mitt illerintresse av :)
Hoppas att det blir någon uppfödning då! :D
//Missie
#5: Okej /: Jag ska ju till timrå i helgen & vara med mitt ex & en del andra vänner där, om jag hinner kanske jag kan komma förbi & kolla på dom? :D

#8 hehe jo cicci och du e ju lite kära i mina tussar =) men min illervakt/din syster tog ju och flyttade =P men du är välkommen och hälsa på hos mig när du har vägarna upp till byn. för du bor väl kvar hemma i torpshammar?
Nej,inte där uppe men jag har min lilla illertik som jag tyvärr måste sälja.
Jag bor i Finspång (Östergötland).
Hör jättegärna av dig om du är intresserad!!!
MVH Anneli Palm.