illermat på nätet
vilken sida köper ni eran illermat ifrån på nätet?
Jag köper från www.hungryferrets.se
sen finns det www.amhs-illertorg.se samt www.teba.se
Jag köper av Hungreyferrets. Dels är jag ett av lagren som finns. Mitt ligger i Örebro. Tycker själv att det är riktigt skönt att ha foder hemma och oftas så kan folk komma vilken tid på dygnet om de behöver foder.
Ibland är det så att man kan passa in med fodret så att man kan få det till dörren oxå. Har hänt mina kunder här i örebro med omnejd.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Har inte köpt därifrån innan men gå in på, www.amhs-illertorg.se
nu blir det i närheten av där jag bor.

hagsätra zoo säljer väl via nätet också?
foderbiln finns också :)
≧◔◡◔≦
#5, vad e de ?
#6 foderbilen?
Har man hund eller katt kan det löna sig, dom har gratis hemkörning när man är över en viss summa.
≧◔◡◔≦
aha ok tack
#2: "Ibland är det så att man kan passa in med fodret så att man kan få det till dörren oxå. Har hänt mina kunder här i örebro med omnejd."
Det har hänt mig med, - Tack vare Maria! 
För att svara ts så köper jag alltså foder från Hungryferrets.

#2 Händer mig jämt, tack vare Maria och Sarae. Alltså handlar även jag från Hungryferrets.
Har handlat Vitalin från Hungryferrets lager i Gävle (är där i tjänsten ibland) och TotallyFerret från Amhs

Jag är då Hungryferrets lager i Gävle och jag tycker som #2 att det är otroligt skönt att alltid ha foder hemma. Även bra för kunderna att det finns på lite olika platser runtom i landet så slipper man postens fraktkostnad.
Tänk om dom kunde komma till ens dörr här hemma med.