Valpar på skogsutflykt!
Nu har miljöträningen börjat på allvar här hemma. igår var det koppel träning i området, och idag packade vi in alla barnen i bilen och gav oss ut i skogen!
Tänkte naivt nog att det skulle vara lätt att fota dem där med så många nya intryck.. men tji fick jag!!Gud så kul och spännande det var!
Som tur var had ejag med mig mina eminenta assistenter som verkligen fick jobba!
Så nu blir det lite bildspam…
Enda bilden på Celadon… han var inte alls på humör att bli fotad… mycket roligare att gräva tunnlar i mossan
spanar på den märkliga människan i regnkläder som skuttar bakom fotografen..
När han för en gångskull är sammarbetsvillig så får man ju passa på…
Äntligen är det bestämt att den här snyggingen blir Örebro bo!
Mina eminenta assitenter funderar över et tsvårt beslut… mus-.. eller ahlgrens bilar? Vilket passar bäst i teet?
funderar vidare… musen hade en märklig dragningskraft vill ag bara poängtera..
Behind the Scenes:
Bättre valpfångar assistent än en handbollsmålvakt går väl knappast att finnas?
Mera behind the scenes… synd att inte ljudeffekterna är med…
mine ehhh … hrm… enormt osociala valpar…. piazzavakvast nån?
Och så här slut blir man efter 3 timmars valpjakt, blåbärsplockning och kissepauser ute i busken..
hahaha alla 8 på utflykt så myyyyysigt.

så otroligt vackra bilder och du har fått fram otroligt vackra valpar/illrar sarae =)
Tack så mycket :) Men de är hopplösa att fota… av 330 bilder var de här de enda ma faktiskt kunde se en iller på :P
hihi riktigt härliga bilder måste ja säga :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jättefina bilder måste jag säga. =)) Förstår om det tog på krafterna att vara ute och fota. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
JÄtte fina kort på valparna ni fick till Sara! Sorry för att det tog för evigt att bestämma mig men alla är ju så underbara så det var ju inte lätt :)

Va härligt, vill också vara med på skogsutflykt sarae! *räcker upp handen och hoppar upp och ner*