OT minneskort till digitalkamera
Någon som kan hjälpa mig med vart man kan hitta billiga minneskort och vilka som funkar i en Canon digital IXUS 60. Är det bara secure digital kort som kan användas til den? O_o
Kolla på www.cyberphoto.com (.se?)! De har en jättebra hemsida. Om du söker på den kameramodellen du har så kommer det upp en tabell med alla saker de har som passar till (förutsatt att de säljer den modellen då).
Annars är det företaget superbra, jättebra service och det är lätt att kolla statusen på sin beställning på hemsidan. Eveline, min kompis (som grejar massor med foto), har beställt därifrån flera gånger och har varit jättenöjd. Och jag också (dessutom ligger det bara ett par kvarter bort från där jag bor i Ume
). Lycka till! kram

.se var det annars fick man bara se nån halvnaken brud ,D Det var ju en tokbra sida! Tack för tipset. De har ju till och med tagit testbilder så man ser vad kameran kostar. (är på jakt efter kamera till mamma)
Ja, det är verkligen en kanonbra sida! Det var ganska bra att jag bodde nära också, för då kunde jag bara hämta ut paketet vid deras disk och slippa betala dyr frakt.
De var väldigt snälla där också för jag hade beställt ett 1GB minneskort till min kamera men det var slut hos tillverkaren för tillfället och det gjorde att min beställning kunde bli försenad. Men för att den inte skulle bli det så fick jag ett annat 1GB minneskort som var ännu bättre för samma pris! Det tyckte jag var jätteschysst av dem.

#3: det var snällt av dem. Och ett sätt som alla tjänar på. Dom också då de får nöjda kunder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
den länken ska jag in och kolla. =) tack för tipset Aelsklinn
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fast de var inte så billiga så kameran till mamma köptes på dustin istället! Haha men det var bra att ha sidan för att se skillnader på bildkvaliten!
#6 Precis, även om man inte köper något från cyberphoto så är den sidan jättebra för att jämföra olika kameror och man kan se vad det finns för tillbehör till.