Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 136 ggr
Madde
0

OT - December Väder!!

Idag så när jag hade vaknat ösregnade det ner, efter en stund ser jag hur det blinkar till ute. (Nästan som en fotoblixt) sen smäller det utan h***ete. Sen kom det inte någon mer. Mysko.

Gissa om man blir förvånad, det är December, det borde vara snö.

Är det någon mer som har råkat ut för åska och blirxtar idag???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Smeagol
0

visst är det mysko väder!! Men det snackas ju om det överallt. Det är verkligen inte bra att vädret är så här fast man kan tycka att de är skönt att det är så varmt. Men är så trist eftersom de är så mörkt ute hela dagarn:( Jag har då inte mörkt av något oväder här ialf.

domiino
0

rent ärligt så väntar jag på stormen..har väntat i några dagar nu men det känns som om det kommer storma till ordentligt snart..men dock ingen snö… =(

Madde
0

Ja det är grymt mörkt. Hade vi haft snö så hade man i alla fall haft det mycket mysigare. Nu känner jag verkligen ingen julstämning inför jul. Utan känns som i mitten av hösten, lite trist.

holtz
0

Pissregn och åska här med ja =(

sarae
0

Är det bara jag som har sol och blå himmel, 23 grader varmt å allmånt svettigt??

eller inte…regn här oxå…suck

Madde
0

du är för rolig sara. =))

DG
0

Idag regnar det faktiskt inte men fortvarande grått o ingen snö :(

ViktorMarina
0

idag har det ÄNTLIGEN kommit snö på marken igen, den var efterlängtad :) Hoppas bara att den ligger kvar nu då..!

Faxlin
0

Jag vill ha snö på julen. Men annars klarar jag mig bra utan. Eller så kan det få komma en halvmeter och så behöver det inte komma mer sedan. Jag hatar att skotta snö.
Än så länge är det regnigt och grått och mulet i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

smurfb
0

Om 30-50 år när uppvärmningen ökat mängden sötvatten i atlanten tillräckligt mycket kommer golfströmmen stanna och Sverige få samma klimat som sibirien. Då får ni iaf snö Glad

Faxlin
0

#10: haha, vart ska jag då flytta. Jag som ingen snö vill ha. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[QueenTizzan]
0

usch jag regn och rusk.
Jag som för en gång skull va jätte tidig med att köpa vinterkläder till barnen.

HAHAHAH :P