Tele nr
Hejsan!!!
Är det någon här inne som vet tele nr till Illeman?? Måste ha tag på henne så snabbt som det bara går.
Christel.
Tyvärr, har ingen aning, har du provat meila så hör hon av sig snabbt eller så får vi hoppas nån annan här inne vet..
Lycka till !
Jag har mailat 2-3 gånger och skickat PM 2 gånger här inne om när hon tänker hämta Sati. Men då hon inte har hört av sig om vare sig dag eller tid, så går nu Sati till en annan köpare om hon är fortsatt intresserad. Annars blir det en ny annons här inne.

Jag hade inte valt att sälja till någon som är så svår att få tag i. Är man intresserad får man nog vara lite mer på och tillgänglig.

Jag säger som #3. Hade man velat ha något (vare sej det är en iller, hund eller katt, ja vad för djur som helst) så hade man nog varit mer på och hört när man kunde få hemsta den. Jag tycker (utan att veta något) som den hon kanske inte är så intresserad längre.
Hon kommer inte att få Sati. Har redan skivit till den andra tjejen som är intesserad av henne, så får jag se när hon svarar. Hon får på sig tills imorgon middag, sen sätter jag ut en ny annons på Sati.

#5 Det låter bra. Hoppas hon är intersserad så Sati får ett bra hem=)
#5, så dålig stil !! Säger som de övriga, vill man verkligen ha en iller (eller andra djur för den delen) så visar man intre,,,
Du är för snäll Christel hehe. men hoppas den andre tjejen hör av sig nu då..
Har du lovat bort en valp till en person som du inte ens haft telefonkontakt med? Jag skulle aldrig sälja ett djur till en människa som inte ens har nog med intresse att prata i telefon innan, och inte kan ta sig till mig för besök innan.