Massa illrar i "Stardust"!
Ville bara tipsa om att det kryllar av illrar i filmen Stardust :D tyvärr går en åt i början, men de får sin hämd ;)
Det var även illrar i guldcompasset. Huvudpersonens daimon (själsfrände) är oftast i form av en iller:)!
#0 Mäeeeh, det är ju ooooold! ;)
The Big Lebowsky är det en iller i. Tittar på det programmet nu. Dem hotar en kille och stormar in när han badar. Dem kommer lacklädda och illern i svart nitsele ;) dem kastar ner illern i badkaret och det ska föreställa att den biter hnm "down under" sen tar dem upp illern och går iväg! :)
Ljust viltfärgad :)
Ja men jag visste det inte, fanns ingen annan tråd som antydde nått om det heller :P Finns säkert fler som vill bli upplysta om det ;) hihi, alltid kul med illrar´i film :P

johoo :P:P jag skrev om det när jag såg filmen på bio, men det var ett tag sen nu 
aah nu hitta jag den :D
Vart kan man se vad man har för diamon? :) Jag skulle vilja veta ;) Jag ska fresten se den filmen här snart :) Hoppas jag ^^
Tack :D Jag vart en hare vid namn Nithreus :)
Jag har enligt testet en Tiger!
hehe jag fick en tvättbjörn jag :)

Jag är en mus enligt testet och det stog:
Din profil visar att du är:
Avslappnad, pålitlig, ensamvarg, klok, ansvarsfull.
Du har därför parats ihop med daimonen Agapius.
Aerodon heter min tiger-daimon: Min profil visar att jag är trevlig att tala med, blyg, klok, tävlingsinriktad och flexibel.
Hm… vet inte om jag tycker att jag är så blyg. Eller tävlingsinriktad heller för den delen :)
Olin heter min sjakal daimon
Min profil visar att jag är: Trevlig att tala med,avslappnad, flexibel, klok, passiv
får nog hålla me dom allt utom passiv hihihi
sergius. chimpans
trevlig att prata med, avslappnad, klok, flexibel, pålitlig
kan nog stämma :)

Jag blev en Skaene.
Jag är trevlig att prata med, pålitlig, tävlingsinriktiad, blyg och stolt.
Kan ju säga att tävlingsinriktad och stolt pasar väldigt bra in iallafall.

#16 Vad är en Skaene?

Det var en kråkfågel stod det.

#18 Jaha=)
#9 Jag vet att det är gammalt… Men jag har en snöleopard med samma namn som din hare.. såg det nu :P
Jag blidde en Skaene jag :)

snöleopard is the shit
Ja bidde en Thaleron en nyckelpiga hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag fick en tiger som heter Laefe :D
Min personlighet är tydligen: En ledartyp, blyg, ansvarsfull, tävlingsinriktad, självsäker.
Sereno heter min lilla räv som jag har med mig alltid.
Kommer ni ihåg pressbyrånreklamen som var för ett antal år sedan (har den inspelad när man spelar in någon film och så, men kommer inte ihåg den själv).
Då är det iallafall en tjej (?) som solar på taket med sin iller, och fäster en 20lapp på selen och låter den krypa ner i stuprännan så går den ner på pressbyrån och kommer tillbaka med något (minns inte om det var en dricka eller en choklad eller så) till henne. :D
#26, ja den minns jag, så himla käck, tänk om man kunde lära sina sin iller/illrar de hahahaha.
#27. Mjo. Men då måste man lära butiksbiträdena också! Det är nog en svårare utmaning.

Har uppdaterat mig på Harry Potter-fronten inför nästa filmpremiär genom att titta på alla de tidigare filmerna och som en glad överraskning hittade jag minsann illrar i de filmerna också!
I Fången från Azkaban är det tyvärr bara döda illrar som de matar andra djur med, men i filmen efter, Flammande bägaren, förvandlas Draco Malfoy till en albinoiller ett tag och studsar upp och ner och in och ut ur byxorna på hans kompis. Hehe!
#29 Haha. Men, att jag inte tänkte på det! Har ju sett de där filmerna 1000000000000000 gånger var.

# 30. Samma här! Fast det är väl först nu när man är "insatt" som man reagerar på det ordentligt!.
Bara att titta en gång till då!
#31 :) Japp. Får göra det. HP filmerna är underbara, så det kan inte skada. :)