Pysselhumör
Just det, jag är på illerpysselhumör!
Nu behöver jag hjälp med förslag på saker jag kan göra iordning åt illrarna… Saker som man har hemma.. Eller som kanske kan fixas hos Maxi, då de är de enda som har öppet idag. Kom igen, ös på med förslag!
åååååh det kliar i fingrarna av skaparlust.
Hmm… Funderar på någon slags hi-tech hängmatta… Har ni något bra föslag på en sån? XD
Nej, nu får ni ta och gräva fram förslag :D

hmm, jag har idé torka just nu. Så jag kan inte hjälpa till.
Skulle vara någon häftig kub eller något. Du kan ju testa göra en bläckfisk :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, det är sant! Grejen är att jag inte har så mycket tyg hemma just nu, så då måste jag till en tygaffär först och det har inte öppet idag :/
sy en sån där illersäng som tessan87 gjorde till sin melwin. den ser jätte gosig ut :)
eller så kan du sy en hängmatta till utställningsburen.
Eller sy ett överdrag till buren med fickor på (helt stängbara så klart, och i ett riktigt tjockt tyg) som du kan ha selar och allt sånt i när du är på utställning eller så :) eller hemma så du vet vart du har alla dina illergrejer. (klosaxar, borstar, leksaker, godisbitar osv)
men det ska väl gå o köpa tyg på Maxi med, har jag för mig iaf :)
Hm, illersängen har jag nog missat helt, konstigt nog! :O
Problemet är att jag inte ställer ut mina pälsar (inte än iaf) så jag har ingen utställningsbur. Men tack för en bra idé med illersäng! Jag får googla lite och så ifall jag hittar en bra bild.
hehe okej, iofs har inte jag heller ngn, men det verkar va många här som har det, så ja tänkte att du kanske också hade det 

kolla under tråden skumgummi till en madrass… =) längst ner typ
golf.ifokus.se
#7 Aha :) Nej, det har jag inte. Fast vi får se i framtiden, ifall jag ställer ut nån av dem, eller kanske till coh med båda! :D
#8 Tack thessan! =) Ska kolla det nu.
Åh, den var jättefin! Hur gjorde du den? Vad behöver man? Om jag får kopiera din idé, vill säga ;)

jag har en skumgimmumadrass i botten å sen stoppning i det runda runt om, jag snodde idén av nån annan :D men tror hon kanske hade vanlig stoppning i botten åxå, jag vet inte :D men ringen och botten är 2 olika delar som är ihopsydda =)
golf.ifokus.se
#12 hihi, nu har jag frågat i andra tråden med. ursäkta om jag är påstridig, men den var så fin bara! =) okej, tack för tipset! jag ska leta upp madrass alldeles strax :D
Det här med och pyssla vore riktigt skoj, men jag har aldrig tid med sånt.
Men tur är väl det så att jag kan köpa av era andra som säljer. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Är det någon som möjligtvis kan putta upp skumgummitråden? Har letat men orkar inte mer :P:P
hmm, vad var det jag skrev den någonstans. Såg att någon redan har puttat upp den. =))) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
that was me moahaha