Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 718 ggr
Theres
0

min vinterpälsboll

han är så söt, och han har fått en såndär blimp från ikea, han blev så glad =)

men gud var han har börjat håra, värre än katten :S

tycker om nu när han har vinterpäls, han ser sådär härligt trög ut :D sen är han sötare när han är "vit" =)

golf.ifokus.se

snoddas
0

Blir illern vit på vintern? Byter den päls som en mink? Hade inte för mig det.

Theres
0

nej nej, men vitare, han är viltfärgad, och brukar har gul underpäls, nu är han mer vit likom =)

golf.ifokus.se

snoddas
0

Vad bra. Blev lite fundersam om jag läst helt galet i mina böcker.

snoddas
0

Har du bild på hur han såg ut i sommarpälsen och nu i vinterpälsen?

Theres
0

har ingen bild på hur han ser ut nu, men har bild på sommarpälsen i mitt fotoalbum.

golf.ifokus.se

pyronella
0

har du också en blimp!? när jag såg den första gången på ikea, tänkte jag då inte "förvaring" inte, jag tänkte "fritte!!!"

har du testat att hänga upp den på väggen? funkar det? tänkte prova det när jag väl hittat en lägenhet.

Faxlin
0

Mina älskar sin blimp.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

jaha…har oxå en blimp men som allt annat jag kper så uppskattas den inte…suck….men den funkar även bra att sätta upp i utställningsburen

ViktorMarina
0

Vi har också en blimp, men den används mest till att gömma undan bollar och andra grejer i, att springa/hoppa över, eller springa in i den- tvärvända och rusa vidare.. haha.. men den används iaf :P

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Melwin sover i sin blimp hela tiden =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Mysig bild på Melwin

Audiatur et altera pars

Theres
0

visst har han blivit vit? :D

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ja han är mycket ljusare nu. Det är vinterpälsen som spökar ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

han är sötare nu tycker jag =)

golf.ifokus.se

pyronella
0

blimpen är bara populär om älsklingsfilten ligger i… annars används den som surrogat för sandlådan, den blir söndergrävd.

Theres
0

#15 finns det vita blimpar? på ikea i kalmar finns det bara turkosa och illgröna…

golf.ifokus.se

sarae
0
Theres
0

jag vill ha en rosa =)

kan man begära det från ikea? alla ungar skulle ju vilja ha en rosa…

typ lite lätt chockrosa blimp med jättechockrosa kanter =)

golf.ifokus.se

sarae
0

mmmmm…sån vill jag me ha! då e vi 2 på listan…bara att ta konatkt med ikea ;)

Faxlin
0

Haha, jag bara älskar färger till mina djur och ungar, så jag kan också skriva upp mig på en chockrosa. Jag vill också ha en knallorange faktiskt.

Audiatur et altera pars

Theres
0

nae, nu ska jag skriva till ikea :D

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

min blimp får fet-dissen. men de har ju en låg låda med bara en liten öppning, i garderoben (byggde den själv), med favvo-handduk i . Det är nog det att det blir kolmörkt där som de gillar.

Hängmattan duger inte ens att jämföra med lådan..

Faxlin
0

Tror också de gillar mörkret. Vi fixade till en byrå åt våra, de bara älskar att sova i den.

Audiatur et altera pars

Theres
0

de sa att man får lägga en lapp i en tyck-till-låda på varuhuset =/ undrar om de har en tyck-till-låda på hemsidan, de borde de ha?

golf.ifokus.se

sarae
0

hahha har du verkligen ringt tessan??? Du e underbar!

Faxlin
0

haha, du är för underbar. Men om alla lägger ner lappar i tyck till lådan om en chockrosa blimp, undrar om de lyssnar då:-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

ja, jag ringde, men först snackade jag med nån bitch i en chatt på hemsidan, hon fattade ingenting :D

nu ska jag tycka till om chockrosa bilmpar :D

man får tydligen inte tvätta dem? nån som gör det iallfall? eller försvinner "spänsten" i den då?

golf.ifokus.se

Theres
0

men lätt att tycka till… "made in vietnam"

golf.ifokus.se

hannis
0

Indra sov i sin som liten, men nu äter hon i den eller använde den som kräkhus. (när hon var dålig) Efter det var jag ju tvungen att tvätta den ordentligt, men jag tvättade den egentligen inte utan diskade den, med diskmedel och borste. Fungerade alldeles utmärkt och spänsten är kvar Glad

Theres
0

nu ska man alltså få tag på nån Annika Grottell, hon är formgivare…=)

#29 försvann iller-lukten när du diskade den?

golf.ifokus.se

Theres
0

haha!!! jag ringde henne :P hon skulle meddela dem att vi ville ha en rosa :D

jag ringde å störde henne på hennes mobil :P (hitta.se) :P

fan vad evil jag är, hon hade en unge där med :P

golf.ifokus.se

hannis
0

Ja det tycker jag, och den blev verkligen ren. Har en ljusgrå så det syns ju lätt när den är skitig. Men lukten innuti försvann bra. Diska på bara!

sarae
0

hahaha du e hysteriskt kul tessan!!! ja nu väntar vi med spänning på en rosa blimp!

Theres
0

haha, jag brukar inte vara sånhär… jag brukar vara feg… undrar om det kommer en rosa blimp :P

vill man nåt så får man ju ta för sig :D

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

Thessan du är helt amazing! Go baby!

Theres
0

nu kom jag på det… stackars Melwin… han är ju kille :O ROSA? Min lillebror undrade om Melwin var bög :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

haha, då skulle Saras stackars Stitch vara det också då:-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

de kanske kan hitta gnistan nån gång :D

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

haha så sött

pyronella
0

ser definitivt fram emot en rosa blimp!
den grå är förbaskat tråkig, och eftersom frithz är så fåfäng att han har ett rosa nithalsband (för att matcha nosen) så tror jag att han hade gillat en rosa. och han är definitivt "ute ur garderoben"! ;)

cred åt thessan, tycker man något är fel ska man inte gå omkring och gnälla utan ändra på det. tüff tjej! =)

Theres
0

jag gör gärna fler samtal om nån har andra önskemål :P det var kul :D so what liksom, de vet inte vem jag är Flört

golf.ifokus.se

sarae
0

moahaha…säg inte så tessan! jag har mååånga önskemål ;)

allt som kan matcha min vägg ------------->

Theres
0

vänta du lite sara, ska ta lite kort på mitt rum =)

vad sägs om rosa vasar?

golf.ifokus.se

Theres
0

eller en rosa spegel?

golf.ifokus.se

Theres
0

eller min rosa spegel som är bakom dörren? :P

golf.ifokus.se

Theres
0

eller en rosa pläd som jag har på min förstärkare till ingen nytta? :P

golf.ifokus.se

Theres
0

eller min halvrosa plånbok?

golf.ifokus.se

Theres
0

eller min rosa hurts?

golf.ifokus.se

Theres
0

eller en rosa kudde kanske? :P

golf.ifokus.se

Theres
0

eller vad sägs om en rosa stol? en rosa lampa? en liten rosa spegel? en rosa anslagstavla? en annan rosa kudde? kanske 2 rosa ljus? Räcka ut tungan

golf.ifokus.se

sarae
0

hahaha det käns som om jag skulle trivas  hos dig och du skulle trivas i min lägenhet….hela lägenheten är rosa, röd och grå hihihi

allt för att matcha denna ----->

Theres
0

Fattar inte varför mamma undrade när min rosa period ska ta slut :P Är  det nån sjukdom eller? :D När jag köper nya kläder brukar de oftast bli rosa :D

golf.ifokus.se

Esko
0

Så roliga ni är =)

Jag är smygis-rosa. Plånboken, ljus, strumpor…men inte mkt mer, man får ju inte visa att man är svag.

sarae
0

hihi men jag har nästan aldrig rosa kläder på mig…(bara på iller träffar för att reta folk) men rosa inredning å attrialjer så klart!

DG
0

Här håller pälsarna också på att byta päls.

Varje gång jag har Moon i famnen ser det ut som han har lämnat pälsen efter sig (han är vit och jag använder mest svarta kläder).

Theres
0

#54 Jag försöker undvika rosa kläder, men alltid när jag hittar nåt snyggt så är det rosa… för några år sen hade jag rosa långbyxor Förvånad För 2 år sen hade jag rosa highwaterbyxor, nu har jag gått över till rosa shorts =) sånnadär blommiga från roxy (quicksilvers tjejmärke(?)) men tröjor har jag massor av i rosa, mest sånna man körp i sportaffärer, typ nike, å puma, har massa rosa linnen.

I skolan (när jag gick där) så var det en extremt rosa tjej i min klass, men hon blandade ALLA rosa nyanser samtidigt, och bara för jag råkade gilla rosa så fick jag enligt en kille i klassen ingå i hennes töntiga rosa-gäng Fundersam

#55 värst är de när de hårar ner kläderna, sen råkar man peta sig i munnen, sen börjar man hosta upp hårbollar själv :D

golf.ifokus.se

Theres
0

*putt* (ja, jag har tråkigt, därför jag puttar Flört)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

haha, inte lätt att ha tråkigt. ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

nae, så jag tog en promanad ju :P men det var jobbigt, hade inte ätit nåt så det kändes helt tomt att gå :S

golf.ifokus.se

Madde
0

Här hemma har även våran iller Xander börjat få mjukare päls. I vanliga fall är han grymt sträv. Så nu håller vi tummarna att han får supermjuk päls. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.