Bilder, bilder, bilder!!

hahaha vilken söt nos! han ser ju riktigt farlig ut på vissa bilder hihi

haha…ja han var ju riktigt farlig när han var liten oxå. Lite roligt när man tittar på bilder från han var liten. Varranat kort så är ju tänderna frammae..hahah
Är de någon som vill va illervakt ,….=)

haha, japp en del bilder kan vi använda i avskräckande syften. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#16 haha.. det var ju väldigt snäll. stackars min lilla plutt. Han som har blivit så fin nu med vinterpäls och allt.
Ni måste verkligen träffa smeagol irl och se hur snäll han är (lalala)
Fast jag tror att han är snäll emot iller vana människor.

haha, ja annars är ju vi iller människor gansa vana med att de inte är det jämt, så vi kan säga ifrån och tvångsgosa ändå. Jag tvångsgosar gärna med en sådan snygging. ;-)
Audiatur et altera pars
Åsa, börjar du bli lite lättfotad? hihi du gosar ju med allt! 

Japp jag gosar nog med allt som har päls så länge det inte är en mus/råtta/tax. ;-)
Audiatur et altera pars
nämen gillar du inte möss å råttor? de som är så söta!! illrar e ju nästan samma sak ju! hehehehe

#18 haha. det skulle jag vilja se Åsa. När du tvångsgosar med smeagol. hahaa=)
Den som tog hand om våran iller förrut, hon ville hålla i smeagol som de gjorde med deras iller. Alltså som en bebis. Men de tyckte smeagol inte var någon bra ide. så då fick de känna på hans tänder!!

haha, kan väl gosa med honom utan att ålla honom som en bebis. Jag får väl hålla så jag kan gosa ch han inte kan bita ;-) Man får inte vara dum vet du väl.
Audiatur et altera pars
Jag måste bara säga att det är fina bilder.

#23 smart Åsa. Jag ser ifram emot den dagen!!!=)
#24 Tackar så mycket. ååå..jag vill att smeagol ska vara bebis igen !!

#25: haha, tror du inte det går? 
Audiatur et altera pars

#26 det är väll klart jag tror att det går. Men det jag menar är att jag ser fream emot den dagen du får träffa smeagol live!!

#27: det gör jag med. Och så får vi inte glömma att jag får träffa dig också. hihi
Nu kommer du snart säga att du inte tänkt på det, och inte alls ser fram emot det längre ;-)
Audiatur et altera pars

#29 hahah. Ja just det. men de blir väll trevligt!!=) Om du är så trevlig i verkligheten som du är här, så ska de nog inte vara några problem:)
moahaha Åsa e precis motsattsen i verklige livet…därför var jag ju tvungen att rädda stitch från henne….hihihihi 

#30: Vad gulligt av dig.
#31: hmm, vad säger man om det då. Passa dig du, tänk på att jag kanske inte pratar med Stitch om en bebis till sommaren ;-)
Audiatur et altera pars

Här är en vit fläck som han fått i nacken. syns inte så bra men så kan de vara när man har en sop kamera.

haha vad gulliga ni är emot varandra sara och åsa!!

hehe, visst är vi för söta med varandra Sara och jag. ;-)
Vad häftigt det där med toffeln. Mysiga bilder på grabben annars. Men det brukar det ju vara :-)
Audiatur et altera pars

#40 tackar=) Ja han är jätte söt =) Han har blivit en tjockis. han väger nästan två kilo nu!!
Jättekul att du visar massa bilder på din sötnos. =)) Bild 0 såg riktigt kallt ut. =) Brrr. Kan nog hjälpa att jag är badkruka. =) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.