Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 199 ggr
sarae
0

Köpt kamera!

Nu har jag äntligen köpt min kamera…det blev en Canon EOS 400D…. ;) Men suck va det kliar i fingrarna..den måste ju laddas till imorgon…tror jag får gå och lägga mig så att tiden går snabbare!

men förbered er på att bli foto bombade;)

JossanH
0

julafton den första december! jippie! Är visst inte bara ålänningar som firar Lill jul!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

hihi nix här firas det oxå Flört Jultomten har ändå tappat min adress så det var lika bra att jag fixade det själv

klarsferrets
0

Den ska inspekteras i morgon hihi för jag ska ju hämta dig. och sedan ska vi ju till liseberg o sedan hem till viskan

UlrikaD
0

Nu blev jag förvirrad. Jag har en chinchilla som heter Viskan ju.

klarsferrets
0

#4 en förkortning på Viskafors där vi bor bor .

där av viskan och sedan riner viskan utan för mig här och det är en å som rinner från Borås till Varberg

Madde
0

Grattis till kameran. =)) oj vad jag ska inspektera den idag. =)) både på liseberg och i viskan som sagt. =)) hihi. Så får vi se när jag köper min.

se sen sara. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
0

Hur känns det nu med kameran sara då du har haft den i några dagar nu. =)))

Är den värd och investera i. =) Även om du säger nej kommer jag och köpa en sån. =) hihi

sarae
0

ooh yes jag diggar den skarpt! Men känner att jag behöver skaffa ett snabbare minnes kort då detta hänger sig ibland…några tips?

Sen får man väl införskaffa lite fler roliga objektiv då jag känner att de två jag har inte riktigt räcker till….men det får väl bli en senare historia ;)

Madde
0

Kanon. Då vet jag det. =)) Jag har än så länge ett bra minneskort som jag är nöjd med. Och jag har ju 3 objektiv. =) Får se om man kan investera i ett macroobjektiv. Det är ja verkligen ute efter.

sarae
0

ja…ett macro är vad jag själv vill ha…sen får jag nog skaffa mig en uv skydd illa kvickt ;)