OT hemsida
Japp nu är klarsferrets hemsida nyrenoverad och upplaggd igen. Så fort jag lärt mig lite mer om just frames så kan jag fixa till den lite bättre =) Så ni som har lust är det bara att gå in på

Riktigt bra hemsida, måste jag säga! Det var lätt att hitta, och bra information :) Härligt jobbat!
domiino: Jag ser inte sidan. Vill ju se…lite fundersam vad som är OT med en hemsida med illrar?

den syntes för mig..!? underligt!

Jag ser den, men kommer inte in på de olika sidorna. Ja inte alla i alla fall.
tycker det ser bra ut. Lite svårläst text, men det kan bero på att jag kanske håller på att bli blind eller något. Åldern ni vet ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4 Jag har kommit in, men det tar tid att ladda ner sidorna. Så du får vänta en stund. /Ammi

#1 tackar =) nu blev jag glad =P
#2 hmm skumt, jag ser sidan men vad andvänder du för program= firefox eller explorer? haha tja iofs handlar det om illrar men jag skyller på att jag är tröttt=P
#4 åsa, vilka sidor kommer du inte in på?Vilken text är svårläst? den i menyn eller den i det andra fältet? tell me, så kan jag fixa det sen när jag kommit på hur jag gör frames =)
Någon annan som har någon synpungt på hemsidan? jag lovar, jag kommer inte att bitas =)

#5 ja det är för att den egentligen inte är en sidan utan bara bilder. gjorde en liten fuling när jag gjorde hemsidan så jag har egentligen bara lagt upp olika bilder.
Jättecool sida vill jag säga.
Det enda jag kan påpeka för mig med perfekt syn är att jag tyvärr inte kan läsa texten på vissa ställen. Den är LITE för liten. Ökar du upp den ett snäpp blir det SUPERKANON.
Nu har jag bara snabbkollat lite. Mer kommer i morgon då jag har lite mer tid.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hihi oki, men du madde, då får gjärna säga vart texten är för liten med=P enklare att fixa iordning den då=P

Har bara kommit in på sidan: About us. Där bredvid era bilder är det smått. Väldigt smått. Sedan är teckensnittet liksom suddigt vilket gör texten i övrigt lite jobbig att läsa. Men det går ;-)
Hoppas du inte tar illa upp nu. För det är absolut inte min mening.
Audiatur et altera pars
#9 Då förstår jag. Har redan hunnit skickat ett PM. :-) /Ammi

#10 hmmm okey, kan vara det att bilderna är så pass stora. Jag ska grilla min lärare på måndag, detta var första gången jag gjort en hemsida i photoshop, så därför kan det bli några fel.. =) men snälla lilla åsa, hade jag inte velat veta vad du tycker så hade jag ju inte frågat =P eller hur?

Fast ärligt så frågade du inte från början. Utan jag började ju klaga. ;-)
Audiatur et altera pars

hehe jooo det är sant, men jag hade frågat vad ni tyckte om den i alla fall så det gör ingen större skillnad =P nejdu åsa, nu ska den gamle (jag) gå å lägga mig, upp halv sex imorgon…huuua…god natt allihopa! dröm sött!

natti, natti dröm sött :-)
Audiatur et altera pars
errh kan säga som såhär att sidan funkar typ inte alls i firefox iaf. ;)