Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 607 ggr
HannaM
2009-06-29 15:58
0

Sommar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, nu är det fruktansvärt varmt, illrarna ligger utsträcka på golvet och muttrar om att dom vill ha kylslingor och isfiltar och jag vet inte allt så idag serverade jag dom den årliga vattenmelonen. Det var nog egentligen bara Elliott som tyckte om det=) Meja smakade lite men gav upp rätt fort. Tott däremot älskar vattenmelon så han var nöjd.

TottsiGirl
2009-06-29 16:54
0

Hemma fick dom oxå smaka på vattenmelon i lördags.. ojojoj vad dom älskade sin matte en stund iaf..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Loveferrets
2009-06-29 17:22
0

Hehe , ska jag testa till Simon

Sara
2009-06-29 18:37
0

Här ligger knäppisarna inuti filtarna medan jag går omkring i underkläder och fläktarna står på full fräs. Kanske har de fått solsting.. Flört

Sara

Loveferrets
2009-06-29 18:52
0

"3, hahaha , de har dom nog tusan hahaha

Simon ligger helt utfläkt under soffan hehehe

leo-
2009-06-29 21:09
0

vattenmelon är en familjemåltid här

jag tar en klyfta och sätter mig i fåtöljen. På min mage står Ricky och ser glad ut. så tar jag en tugga och så tar han en tugga och så håller det på tills jag tycker att han har fått nog

fridaas
2009-06-29 21:31
0

Hm kanske borde ge lite Banditen lite vattenmelon, nu när han inte vill dricka så mkt vatten som jag tycker att han behöver..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

LinaN
2009-06-29 22:29
0

#6 igår när vi åkte från skåne tyckte inte jag att alma o alea drack tillräckligt, så jag tog en halv klunk vanligt vatten i min mun och sen lät det sippra ut över läpparna så att de fick slicka upp det. Av nån anledning smakar begagnat och munvarmt vatten godare än det färska vattnet från kranen som är i vattenflaskan på reseburen.

Då drack de bra. men inte annars.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

elinn
2009-06-29 22:43
0

Ja här har det verkligen varit varmt vill jag lova. Jag har en balja på balkongen där illrarna kan doppa sig om de vill och så brukar jag spruta vatten på dem med blomsprutan =)

Har aldrig testat vattenmelon till mina men kanske ska ta och göra det, få se vad de tycker om det…

TIMMY
2009-06-30 23:15
0

hehehe små töserna. ;)) Även ur doseringsspruta är det godare…tror dom gillar uppmärksamheten, plus att de e nåt annorlunda. Ett mycket bra knep till trots.

Tänkte att man kunde använda ett uppblåsbart skötbord till människobebisar, eller lika gärna nåt annat uppblåsbart som liten badring, halvfylla den med vatten, in med den i frysen så att det fryser, fylla på resten av utrymmet med vatten och på med en tunnare filt? Kan va värt att testa om man har det riktigt varmt.

/IDA