Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 885 ggr
cannaydia
0

valpisar 8veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

då är det valpbilder som gäller.

3honor ur denna kull söker nya hem att få komma till. vi finns på gotland med fastlandsmöjligheter. mer info www.murgronan.info.se eller maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com

cannaydia
0

två av 4tjejer

cannaydia
0

vi söker nytt hem

cannaydia
0

Minsta mörkaste och envisaste honan söker en tålamodig ägare för här gäller hennes regler =bara bus :-)

cannaydia
0

den näst mörka honan

cannaydia
0

honan med mest vitt på bröstet

UlrikaD
0

Nallebjörnisar!!Kyss

sarae
0

Men så söta de är!!! fast det har vi ju redan konstaterat! :)

Loveferrets
0

Jättesöta hehe

Sara
0

Skrattande

Sara

Satmaran
0

Åååååh!!! Så söta flickor!!!!

Ska vi byta en Åskar mot en liten mörknosad tjej ;)

Usch, nej! Nu höll jag på att falla för frestelsen :) Jag har inte planerat in något nytillskott förrän nästa vår, så fy på mig!!!

Verkligen charmiga töser, klart att man blir sugen ;)

cannaydia
0

tack för komplimanger, de är små fluffbjörnar nu helt goa! =) väldigt snälla och lätthanterliga också så blev lite fundersam om de verkligen var rätt valpar jag kom tillbaka till efter jag kom hem från sjukan efter 1vecka & 3dagar. min låtsas syster har verkligen lagt ner mkt tid på dem när jag varit frånvarande. de r helt underbara valpar. förstående och lyhörda.

#lockande med byte men som du säger, inga valpar i år för min del…brukar ju sluta med viss tillökning ändå i slutet av året ;-)

Zantor
0

Coolfinns d ngn kvar ,var i landet finns du mvh:anni

mandariiin
0

"3honor ur denna kull söker nya hem att få komma till. vi finns på gotland med fastlandsmöjligheter. mer info"

läs infon, så får du svar på frågor.

cannaydia
0

det finns ännu 3honor kvar ur denna kull(har en kull födda den 15juni där det även finns valpar kvar).

Denna kull söer dessa nytt hem..

*en liten mörk fluffig tjej med temperament som behöver en bestämd men vänlig hand.

*den minsta honan, mörk, busig och ska klättra och hoppa över allt.

*den mellan stora tjejen, mörk med lite mer vitt på bröstet, nyfiken och vill gärna vara med över allt.

Fler bilder lägges upp så snart jag kan.