valpisar 8veckor
då är det valpbilder som gäller.
3honor ur denna kull söker nya hem att få komma till. vi finns på gotland med fastlandsmöjligheter. mer info www.murgronan.info.se eller maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com

Nallebjörnisar!!
Men så söta de är!!! fast det har vi ju redan konstaterat! :)
Jättesöta hehe

Sara

Åååååh!!! Så söta flickor!!!!
Ska vi byta en Åskar mot en liten mörknosad tjej ;)
Usch, nej! Nu höll jag på att falla för frestelsen :) Jag har inte planerat in något nytillskott förrän nästa vår, så fy på mig!!!
Verkligen charmiga töser, klart att man blir sugen ;)
tack för komplimanger, de är små fluffbjörnar nu helt goa! =) väldigt snälla och lätthanterliga också så blev lite fundersam om de verkligen var rätt valpar jag kom tillbaka till efter jag kom hem från sjukan efter 1vecka & 3dagar. min låtsas syster har verkligen lagt ner mkt tid på dem när jag varit frånvarande. de r helt underbara valpar. förstående och lyhörda.
#lockande med byte men som du säger, inga valpar i år för min del…brukar ju sluta med viss tillökning ändå i slutet av året ;-)
finns d ngn kvar ,var i landet finns du mvh:anni

"3honor ur denna kull söker nya hem att få komma till. vi finns på gotland med fastlandsmöjligheter. mer info"
läs infon, så får du svar på frågor.
det finns ännu 3honor kvar ur denna kull(har en kull födda den 15juni där det även finns valpar kvar).
Denna kull söer dessa nytt hem..
*en liten mörk fluffig tjej med temperament som behöver en bestämd men vänlig hand.
*den minsta honan, mörk, busig och ska klättra och hoppa över allt.
*den mellan stora tjejen, mörk med lite mer vitt på bröstet, nyfiken och vill gärna vara med över allt.
Fler bilder lägges upp så snart jag kan.