Så var de två igen! :D
Har varit så tomt med bara en iller, tänkte vänta med att skaffa nästa tills Kentucky skärpte sig, men det gjorde hon ju jätte snabbt! Och så fanns det en viltfärgad honvalp kvar i år! Och såklart blev man kär i denna underbara tös! Så gissa vem som ligger och sover innanför min tröja nu? hihi.. Känns skönt nu när de är två igen, Kentucky är så glad när hon får träffa andra illrar, och jag tycker de borde ha en kompis. Så nu är de två igen och det känns kanon bra! Kentucky e lite stöddig för hon är ju helaa 4 veckor äldre! Men det funkar kanon bra ändå! Lava, som hon heter, är så otroligt lugn och fin, jätte snäll! Vägde henne nu å hon väger 800g, 12 v gammal, blir nog en rätt stor dam ;) Skönt för Kentucky att få en kompis i samma ålder, så det inte blir sån åldersskillnad, där en är busig och den andre gammal och tråkig, så ser fram imot en massa valpbus här hemma nu!
Nu är hon väldigt trött och ligger i koma, drömmer lite, varit mycket idag! Åka hela vägen från gotland till sthlm, vara med på en illerträff i flera timmar, hälsa på hundar och flytta till ett helt nytt ställe! Inte undra på att hon är slut! Jag kunde inte vara lyckligare! Så glad att jag inte lät henne slippa undan! När det känns rätt ska man inte tveka! Bara följa sina instinkter!
vilken sötnos :)

Vilken sötnos du fått hem där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vad vacker hon är! Kul för kentucky med en kompis igen!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Åh, vilken sötnos!! Grattis till ännu en iller.
Kentucky försökte få Lava att bus amen hon ville inte, till slut fick Lava nog och spöa upp Kentucky! Haha! MEn nu leker de rörlekar för glatta livet :D
härligt med valpar som busar ihop! vad säger jameson om Lava då?
Sajtvärd på Iller.ifokus
Han kör den vanliga stilen och ignorerar henne, tills han vet vad de eför filur, och Lava bara står å glor på Jameson :P Nosat lite på honom :P hehe Kommer gå fint, tar det små bitar i taget :)

Jag och min pojkvän plockade upp brodervalpen till din Lava idag :)
Jasså? vad kul :D

Grattis till eran nya valp också Abstinens. ;-) Han var söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vart kommer Lava o tyr ifrån om man får vara nyfiken?
Sajtvärd på Iller.ifokus
LeeLoo
okej, då vet jag! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja LeeLoo måste känna sig som en stolt uppföddare nu =)

Just det. Lava och Tyr är halv kusiner med min Lamio och Rinaldo och Gameovers Pälsen och Falos Tengil föresten.. Lite onödig fakta =P

åh! vad bra det känns i hjärtat. Lite tomt här hemma, det saknas 2 men allt känns jätte bra ändå. Valparna har fått kanonbra hem båda två, jag är så nöjd. Fina bilder fick jag se oxå! Roligt!
Vi har precis kommit hem från båten nu och är jätte trötta men jag är ju bara tvungen och kika in här och nu kan jag sova gott.
Det kommer fortsätta uppdateras :P Så fort de har vaknat igen, hehe. ska möblera om här nne lite så det finns fler gömställen å mysplatser tänkte jag :)

åh! sööt är hon!! En charmig tös man får liksom lust att pussa på den där nosen. 
ja hon är verkligen söt Lava! Lite fuskigt att du har två sånna prinsessor ;) Men va kul att de går så bra ihop redan!