Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 691 ggr
Tesan
0

Ihopfällbar bur

Tänkte höra mig om om det finns nån som vet var man kan hitta en bra o stor ihopfällbar bur!

På sommaren åker vi alltid till Öland o campar o det e ju då smidigast med en man kan fälla ihop, tar ju enorm plats i bilen annars!

Har en redan men e sugen på att hitta en ny!

Har även en sådan dära stor hundbur men mellanrummen på gallret e för stora, lilla Kerstin går bara rätt igenom!

Så har ni några ideer så dela gärna med er!

Faxlin
0

Bästa buren man kan hitta nu tycker jag är den om Amhs säljer.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

jag har en sån och är supernöjd. Går och plocka ihop och är smidigt. =) Sen är den i 2 delar.

Ska se om jag kan hitta något kort på den. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaG
0

vad är priset på den?

jag är också intresserad av en större bur som kan användas till utställningar samt när man åker iväg

Madde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den kostade 3600 och är riktigt stabil. Vilket var ett krav från min sida.

Här kommer en bild på den ------->

sarae
0

#2 men är den buren verkligen helt ihopfällbar, så att den bli platt som t.ex midwest home + julaburarna? Eller måste man montera ner den?

Madde
0

Här hemma har vi den uppställd. Men vi har tagit bort en av de understa dörrarna och har ett rör som går upp dit. =)) Där gillar de om mysa om kvällarna.

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har fattat att den buren måste monteras ner sida för sida och skruvas ihop om man ska få in den i bilen. jag lägger ett kort på ferplastburen som heter typ furet XL, eller den buren jag har hemma. Jättesmidiga att fälla ihop. Vet dock inte riktigt vad det kostar att skicka efter.

Bild på min, helt ihopfällbara bur!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

#7 är det en ferplast bur? Trodde det var typ en midwest home…det är en sån bur jag vill ha ju!

klarsferrets
0

#7 8

Jo det är midwest home .

prat med dom förut o sända en hit till sverige skulle gå på 6000 kr så det är dyrt att sända den . det beror nog på att den är skrymande o tung.

men det är ferrets plast som gör dom

Faxlin
0

Ja buren från Amhs måste monteras ner. Men det är snabbt gjort och inte krångligare än att fälla den andra.
Jag har den svarta buren, men vill ha en Amhs bur ;-)
Ja, okej, jag vill ha min svarta också, gärna en till. Så min önskan är en Amhs och två svarta. Har en svart hittills och bokat upp mig på en begagnad när/om den tjejen ska sälja.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

jag tycker inte det är jobbigt eller svårt och fälla ihop den buren som vi har. =)))

Men smaken är ju som baken. =) hihi

JossanH
0

#7 jo men jag gillar bara att slänga mig med en massa namn på företag som jag inte alls har koll på!Skrattande Jag beställer ihop med vänner och vad jag får hem vet jag knappt själv så jag är ju inte rätt person att lägga mig det här igentligen hehe.

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0

#12 ja du jossan det kan va bra att veta i bland vad man beställer Skrattande

JossanH
0

vet… är bara så att jag sett en bild- vill ha varan o så ska andra beställa o då slinker jag med på ett hörn! behöver inte veta något!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tesan
0

Fattar inte varför burar till djur ska vara så jävulskt dyra!

Tack för tipsen!

Riktigt snygga burar måste ja säga!