Mercedez badar =)
Hehe, precis som Simon så gulligt.
Åh! Ska ta fram tassarnas badbalja i morgon, den hade jag ju alldeles glömt bort.
Sara

Ja nu är det verkligen läga att låta dem plaska runt. Så underbart att se när de leker i vattnet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha jag ställde ut en balja för några veckor sedan, så dumma som jag och sambon var tog vi ut lådan från toaletten för att de ej skulle få vara där inne, när vi tar ut den måste vi hälla ut vattnet för den kommer inte genom dörrposten… sen häller vi i vatten och när jag sedan ska tömma den på kvällen kom jag på en ganska osmart sak hur ska vi kunna tömma lådan om den inte tar sig genom någon dörrpost? Jag stod och morra åt badande illrar samtdigt som jag fick tömma hela stora baljan med en liten kaffekopp men vad gör man inte för pälsarna, man glömmer snart bort sånna missöden ^^
#5 klockrent hahahahha
Hur gammal är Mercedes? Är det hon som kommer från Trollskogen? Nyfiken i en strut! 
hhihi söt hon är =) Elmer gillade inte att bada när vi tog fram vatten och grejade åt honom. Han kanske inte villa bada just då :/. heehe Lilith där i mot ligger just nu och plaskar i Texaz vattenskål hahaha.
#7 Mercedez är 1år, Nä hon kommer ifrån en uppfödare i hörby.
#8 Haha ja elmer avskyr vatten, Bara hoppas att han kliver i. Mercedez var rädd för vatten men tillslut klev hon i och nu är hon och klampar i baljan varje dag och leker med bollar och bubblar :P
#10 aha då kan vi nog misstänka icke gilla vatten en lång tid hahaha. men man vet ju aldrig =). ska bli kul när ni kan komma och hälsa på i framtiden =)
#11 jada hehe, Jo vi får väl hoppas att det blir efter sommaren så det inte är så jäkla varmt att sitta på tåg eller så:P