Lite bilder

Vad mysigt med en träff. Du ska se att det blir bättre med tiden om de får fortsätta träffa varandra. Att Troja for runt och letade efter de andra förstår jag, hon är ju van att leva med syrran Ambra liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Var jättekul å träffa både andra illrar och illermänniskor! :)
Jo, kan tänka mig att det blir bättre ju oftare de träffas.. Men det var ju lite synd just då..

hihi.. vad roligt att du lagt ut bilderna.. jag ska bidra med de jag har oxå, har dock varit lite lat.. men de kommer snart!

Guu va söta bilder! :)

Ambra sitter här och saknar syrran lite. Säger att hon tyckte det var skojigt att se kort på henne dock.
pop pop Ambra
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#24 hihi.. ja de är söta småttingarna våra =)
#25 troja saknar ambra också.. men tycker nog att det är lite skoj att få bossa här hemma, nu när hon är ensam på tronen..hihi ;-)
pop pop tillbaka från troja

Vilka fina bilder ni fick till tjejer! Själv hade jag ju lämnat kameran hemma, så jag kan inte bidra med några fler…. Hoppas allt är bra med er! Här hemma ligger Elliot i hårdträning för att ta revanch på Troja nästa gång vi träffas….
Aldrig mer att han blir spöad av en tjej… ja ni vet ju hur killar är 

#27 haha.. ja, hoppas han får sin revanch snart
vore ju kul med ännu en träff.. även om nu inte illrarna verkade tycka det var så skoj.. så kanske för vår skull iaf..? vi kan ju hålla tummarna att de samsas bättre nästa gång!